Zawieszenie
: Nie spodziewałem się, że auto tych gabarytów będzie takie zwinne w zakrętach.
5,0
Całokształt
Auto nabyłem jako roczne z salonu. Przejechałem nim 100 tyś km. Posiadałem wersję sidmio osobową z manualną skrzynią biegów. Auto wykonane dobrze nie wzbudzające nadmiernych emocji z jazdy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo poprawny. Nie powala mocą. Regularnie serwisując nie miałem żadnego problemu z nim.
4,0
Skrzynia biegów
Posiadałem skrzynie manualną. Sporadycznie zdarzały się lekkie zgrzyty przy wrzucaniu drugiego biegu.
5,0
Układ jezdny
Jak na tak duże auto pozytywni zaskoczyło mnie pewność prowadzenia w zakrętach. Nie spodziewałem się tego po aucie tego typu. Auto posiada również bardzo mały promień skrętu co ułatwia manewrowanie tak dużym autem na parkingu.
4,0
Karoseria
Cienki lakier. Łatwo nabywa małe ryski.
Komfort
4,0
Widoczność
Przednie słupki dość masywne. Tylnia szyba mogła by być większa.
5,0
Ergonomia
Auto przemyślane lecz bez zbędnych ekscytacji. Ilość schowków wystarczająca.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawiew działa poprawnie. Przy często zmieniające się pogodzie nie ma mowy o zaparowanym aucie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dość szeroki tunel środkowy pomiędzy kierowcą a pasażerem. Kwestia przyzwyczajenia. Brak kanapy tylniej tylko trzy osobne fotele które dla większych osób mogą być za wąskie. Dwa siedzenia w trzecim rzędzie do przeznaczone raczej dla drobnych osób, lecz na krótkich dystansach się sprawdzą doskonale i dla dorosłych.
5,0
Wyciszenie
Cicho przy normalnych autostradowych prędkościach. Powyżej 160km/h zaczyna się robić głośniej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Do peugeot przesiadłem się że skody octavi, ceny w ASO były względnie podobne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez trzy lata użytkowania auta w ASO bywałem tylko na serwisach.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak większych usterek.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 BlueHDI 150KM 110kW
[l/100km]