Jest to moja druga opinia. Pierwszą dodałem po przejechaniu 10.000 km. Teraz jest 60.000. Samochód nie sprawia większych problemów, nigdy nie zawiódł. Niemniej pojawiło się pewne problemy o których warto napisać. Po pierwsze, co 20 tyś. km konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora. Po drugie, w trzecim roku użytkowania na tylnej klapie pojawiła się korozja. Ujawnił się również pewien mankament użytkowy - samochód ma niewygodny fotel kierowcy, co czuć na dłuższych trasach. Kilkoro znajomych miało okazję przejechać się moim samochodem i wszyscy stwierdzili to samo. Poza tym podtrzymuje wszystko co napisałem 2 lata temu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bez problemów. Cicho i elastycznie.
4,0
Skrzynia biegów
Nadal nie zgrzyta.
4,0
Układ jezdny
Zużywa się jedynie łącznik stabilizatora w zawieszeniu. Poza tym żadnych problemów.
Komfort
4,0
Widoczność
Dla tych co lubią twarde zawieszenia.
4,0
Ergonomia
Dużo miejsca. Bardzo niewygodny fotel kierowcy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto jest pojemne, nikomu nie brakuje miejsca. Można zabrać dużo bagaży itd.
4,0
Wyciszenie
Duży plus 5008.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądy co 20 tyś km. w cenie około 1.000 zł. Niczego innego nie kupowałem.
4,0
Stosunek jakość/cena
Dobra, ale wyłącznie w podstawowych wersjach wyposażenia oraz z rabatem Peugeot. Samochód dużo traci na wartości, więc wersje droższe to już jest katastrofa.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Łącznik stabilizatora.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Korozja tylnej klapy.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDi FAP 115KM 85kW
[l/100km]