Silnik
: 170 KM biturbo potrafią czynić cuda jak na silnik diesla.
4,0
Całokształt
Polecam wszystkim, którzy nie lubią niemców i japończyków.
Wrażenia
5,0
Silnik
wspaniały moment obrotowy, biturbo (170 KM) wspaniale przyspiesza, prawie jak 3.0 V6 na benzie. Prędkość max prawie 240 km/h.
4,0
Skrzynia biegów
6 biegowa. ostatni bieg bardzo przydaje się na autostradzie. ogólne 4+
5,0
Układ jezdny
bardzo precyzyjny układ kierowniczy, znakomicie trzyma się drogi na zakrętach ,jest to róweż zasługa 17 calowych kół o szerokości 215/55/17. Zawieszenie twardsze niz w 406 ale moim zdaniem i tak komfortem bije wszystkie VW, Toyoty i inne w swojej klasie poza Laguną i oczywiść C5.
Komfort
4,0
Widoczność
5 + duże szyby przednia i boczne, trochę zła widoczność do tyłu podczas parkowania (mnałe okno tylnej klapy) ale wspaniale sprawdzają się czujniki.
5,0
Ergonomia
Wszystko doskonale spasowane, dobrej jakości plastyki i obicia, skóra trochę gorszej jakości jak mercedes ale ogólnie to nowa generacja Peugeotów, nie ma porównania ze starymi 306,406 itd. W końcu konkurencja nie śpi.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima 2 strefowa sprawdza się idealnie, nawiewy dla pasazerów z tyłu ,podgrzewane fotele. Nieżle
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu rewelacja, wiecej miejsca noz w 406 , duzo miejsca nad głowami, z tyłu troszkę inaczej to wygląda. zbyt mało miejsca na nogi dla wysokich pasazeró. Wysokosc z tyłu ok.
4,0
Wyciszenie
Jest dobrze ale silnik przy wysokich obrotach jest trochę dokuczliwy podczas jazdy na autostradzie, trzeba dać głośniej audio.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali więcej niz 406 kombi 2,2 hdi 16, 136 KM ,no jak przy tej mocy, masie i osiągach średnoi 7,7 litra przy normalnej jezdzie bez większego oszczędzania to niezły wymik w tej klasie
5,0
Stosunek jakość/cena
Adekwatny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie bez problemów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez uwag
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 HDi FAP 170KM 125kW
[l/100km]