Układ hamulcowy
: podobno czesto sie krzywia przednie tarcze, z takimi tez samochod kupilem, mnie sie nie zdarzylo
Karoseria
: wyskoczyl burchel na tylnej klapie
Przeniesienie napędu
: dwumasa padla dopiero przy okolo 200 tys km
4,0
Całokształt
bardzo dobry samochod, atrakcyjny wizualnie malo awaryjny i dajacy duzo przyjemnosci
Wrażenia
5,0
Silnik
silik idzie tak plynnie ze odruchowo czlowiek zmienia biegi przy 1500-1700 rpm, a potem wachluje w dol, bardzo elastycznie idzie ale do okolo 3-3,5 tys rpm, tutaj jakby ... staje, ale nie jest zle, na prawde.cichy jest jak japonski benzyniaczek bez mala
3,0
Skrzynia biegów
pierwszy i trzeci bieg marne, 6-tka wspaniala, nie mam zastrzezen, podoba mi sie nawet, zmiana biegow plynna
4,0
Układ jezdny
zalezy od tego co kto lubi zawieszenie praktycznie niczym sie nie rozni od tego z citroena C5 poza tym ze nie ma hydroactive, ogolnie przyjemne i komfortowe, po blizszym poznaniu zyskuje, na poczaku mnie draznilo ( przesiadka z A6 quattro) teraz zaczynam je doceniac,. P.S trzeba sie nauczy wchodzic w zakrety, jak juz sie to uda, przyjemnosc z jazdy gwarantowana
Komfort
4,0
Widoczność
nie jest doskonale, troche duze przednie slupki ale kwestia przyzwyczajenia, i troche slabo do tylu ale sa czujniki cofania wiec zero problemu
4,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu, intuicyjniem bardzo estetycznie, swietne materialy wykonczeniowe, troche za duzo przyciskow, przeba sie nauczyc jak klawiatury telefonu, potem nie sprawia trudnosci
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
absolutny brak zastrzezen, klimatronik pierwsza klasa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wiecej niz kazdemu trzeba i do tego bardzo wygodnie, trasa wakacyjna tj,. chorwacja bez problemu i nikt nie narzeka
5,0
Wyciszenie
brak zastrzezen, nie ma o czym pisac poza tym ze cicho jest
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trasa 110-120 okolo 5,4l / miasto 7,5 mieszany mniej wiecej 6,5 zalezy wszystko jeszcze od stylu jazdy. dluga trasa, 4 osoby, full bagaz, wiekszosc autostrady predkosci 150-180 6,2 srednia to chyba niezle. klocki + tarcze bosch kpl cena okolo 800, dwumasa + kpl sprzeglo (oryginal)okolo 1500+300-400 robota, rozrzad kpl ( oryginal)wraz z lancuszkiem w glowicy okolo 700+ 500 robota, czesci latwo dostepne, jak ktos poszuka oryginaly mozna taniej niz zamienniki kupic, no i zaufany mechanik
5,0
Stosunek jakość/cena
za okolo 25 tys zl kupisz fajny 5-6 samochod, niezajezdzony, ktory bije na leb np. passata
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w ciagu roku nie mialem problemu
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie pisze ze doskonale bo kupilem z uszkodzona dwumasa i krzywymi tarczami hamulcow, ale po przeprowadzeniu wszystkich napraw uwazam ze woz jest bardzo dobry i czekaja mnie lata bezawaryjnej jazdy
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
[l/100km]