Jak na swój wiek wygodny, silnik 2.0 HDI RHR dynamiczny, łatwy w naprawie. Nieakceptowalne wady fabryczne części wymagających kosztownej wymiany - już dwumasa i sprzęgło przy ok 100 tys, , klapy nawiewu , wadliwy wyświetlacz, niedostępny, gałka biegów, konsola środkowa -urywa się zamek z tworzywa, urywają się mocowania tylnej osłony przestrzeni bagażowej, Filtr DPF wymagał interwencji przez komputer i dolania płynu przy ok 170 tys.,
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 136KM 100kW
[l/100km]