Bardzo słabe 4. Tak dużo tylko dlatego, że auto jest ładne i wygodne. Usterki nie są drogie w naprawach, ale upierdliwe, gdy jeździsz co miesiąc z czymś do mechanika. Niestety mechaniczno-elektrycznie auto średnio udane.
Wrażenia
5,0
Silnik
Zaraz obok skrzyni biegów, mocny punkt tego auta. Auto bardzo dynamiczne. Przy 140km/h na autostradzie, wciskając gaz, auto ma nadal zapas mocy.
5,0
Skrzynia biegów
Dobra skrzynia, dość długa jedynka. Biegi wchodzą gładko. 100tyś przejechałem (odpukać) bez usterki.
4,0
Układ jezdny
Miękkie zawieszenie, aż za bardzo. Buja na zakrętach. Słaby promień skrętu.
4,0
Karoseria
Rdzewieje, ale wciąż dużo mniej, niż passat b5 ;)
Komfort
4,0
Widoczność
Slupki A ograniczaja widoczność.
5,0
Ergonomia
POPRAWNA. Nic więcej powiedzieć nie można.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa, równie szybko się chłodzi (Przy zasłoniętej rolecie panoramy)
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy wzroście 187cm nie ma opcji, aby pasażer usiadł za moim fotelem. Fotel kierowcy muszę mieć odsunięty na maxa.
5,0
Wyciszenie
2 litrowy diesel, a silnik nie jest słyszalny w środku. Auto świetnie wyciszone
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pod wzgledem paliwa - świetnie. Pod względem napraw-dużo gorzej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Stosunek zachowany poprawnie. Tanie auto.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie wystarczy miejsca, aby opisywać wszystkie usterki. Fatalna jakość przewodów-korozja, luźne styki. Od pół roku, co miesiąc widzę się z mechanikiem.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nieco lepiej, choć wtryski oraz fap potrafią szarpnąć kieszeń. U mnie te dwie usterki wystąpiły jednocześnie- wtrysk zalał filtr FAP. Naprawa 5000zł...
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 136KM 100kW
[l/100km]