Karoseria
: rdzewiejąca klapa bagażnika w miejscu mocowania chromowania
4,0
Całokształt
Wygodne fotele, niezła dynamika i ekonomia jazdy. Korzystna cena w zakupie jako używane auto w porównaniu do konkurencji. Jedyny mankament taki jak w poprzednim aucie - zawieszenie na polskich drogach wytrzymuje 20-30 tyś km ale części tanie więc nie jest to duży problem
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na razie 40 tyś zrobione po zakupie. Poza wymianą części eksploatacyjnych bezawaryjny
4,0
Skrzynia biegów
mogła by być nieco bardziej precyzyjna ale porównując do konkurencji poprawna
4,0
Układ jezdny
szybko wybijają się końcówki drążków kierowniczych poza tym prowadzie się dobrze, na zakrętach stabilnie ale zbyt szybko bym nie próbował jeździć
Komfort
5,0
Widoczność
wygodne fotele nawet w wersji podstawowe, sporo miejsca na nogi dla kierowcy i pasażerów
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
latem chłodzi, zimą grzeje, szyby odmraża sprawnie. Nie mam zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
auto ciche, nawet po 11 latach plastiki nie skrzypią.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na duże auto spalanie w granicach 6 litrów ropy na 100 km to wspaniała sprawa. Skrzynia 6 biegów robi swoje
5,0
Stosunek jakość/cena
konkurencja z niemiec z tego rocznika o kilka tysięcy droższa. Kupno używanego samochodu to często loteria, lepiej mieć kila tysięcy w kieszeni na ruchy bo po tylu latach wszystko może się popsuć. niezależnie od marki
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak dbasz to masz. wymiana oleju co 10 tyś + filtry i mój jeździ dalej jak nowy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie było przynajmniej u mnie. Poprzedni właściciel też nic mi nie mówił żeby się psuło
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 136KM 100kW
[l/100km]