Silnik
: Na prawdę dobra jednostka. Olej co 12.000 Ineo ECS, sitko w wężyku wyjąłem. Wcale nie jest muł jak niektórzy piszą. Miałem okazję jeździć 2.0 hdi i wcale różnica nie jest tak duża w mocy.
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
Padł 5 bieg po ok 170.000
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Padły łopatki mieszacza powietrza. Naprawa 1200 zł, cały kokpit do wyjęcia.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Naprawy dość tanie ze względu na dużą dostępność używanych części do tego modelu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Padły linki podnoszenia szyb - tył. Wymieniałem sam, praca na ok 1h, koszt używki 80 zł (cały mechanizm), serwis około 800 zł części i robocizna. Tylna szyba otwierała się sama (wyjąłem w końcu wtyczkę i tylko z pilota otwieranie)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeden jedyny raz laweta. W drodze do Chorwacji, na szczęście w Częstochowie gdzie był Intercars ;) Padł czujnik temperatury płynu chłodzącego. Naprawa na drugi dzień z rana, przymusowy nocleg z assistance w Częstochowie
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDi FAP 109KM 80kW
[l/100km]