Silnik
: TURBO, FAP - do 160 tys OK potem tylko usunać
3,0
Całokształt
Ja usunołem FAP-a ponieważ po przejechaniu ok 160 tys zaczynają sie z tym problemy regeneracja kosztuje kilka tys. a usuniecie ok 1500 zł i do tego warto CHIPa zrobic, poprawa jazdy niesamowita - 2.0 HDI siadają - oczywiscie fabryczne :), dwumas oraz sprzegło w 1.6 HDI wytrzymałe u mnie jest w b.dobrym stanie a ma juz 170tys km.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik OK niestety warto usunąć wade fabryczną smarowania TURBOSPRĘŻARKI bez usunięcia tej usterki średnio pada przy 150tys.
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDi FAP 109KM 80kW
[l/100km]