Wizualnie jeden z ładniejszych jaki miałem, zadbany jak z salonu, bogate wyposażenie. Technicznie największy śmietnik jakiego miałem. Nie było tygodnia żeby coś się nie zepsuło. Przed sprzedażą zeżarł 18tyś zł w 3 miesiące. Awaria bloku zaworów automatycznej skrzyni = 5200zł, , wyciek z pompy wspomagania = tylko oryginał dostępny na rynku, pompa nierozbieralna = nowa pompa 1800zł, awaria zawieszenia amvar = wymiana amortyzatorów z elektrozaworami (dostępne tylko oryginał) = 4000zł, drobne naprawy w serwisie (czujniki i inne pierdoły) = chyba ze 3 wizyty w krótkim czasie po ok 1400zł każda... Luzy poduszek silnika i skrzyni = w większości tylko oryginały po 300-500zł za sztukę. Masakra samochód, rzygać się chce jak pomyślę ile na nim straciłem, nie polecam tej wersji.
Wrażenia
1,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
Jak działa to rewelacja. Ale tym samochodem jeździ się z dusza na ramieniu. Jak nie urok to sraczka, ciągle coś.
3,0
Układ jezdny
Jak na tak drogie zawieszenie hydropneumatyczne to beznadzieja.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobre wyposażenie, widoczność, fotel kierowcy, ogólne wrażenia z jazdy.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
CHoć bagażnik mimo wersji kombi rodem z fiata pandy.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ok 13 l/100 miasto. Trasa zawsze ok 10-11
1,0
Stosunek jakość/cena
Daję taką ocenę mając na myśli ile to kosztowało nowe a już wtedy było bardzo awaryjne. Jako używka kosztuje niewiele ale spokojnie- nadrobi z nawiązką naprawami.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dramat, tyle razy zawiódł, że później bałem się już dalej zabierać tym pięknym gratem rodziny.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 24V 211KM 155kW
[l/100km]