Problemy z falującymi obrotami - trudno znaleźć przyczynę, silnik wymaga uwagi i dobrego oleju 5w30, droga cewka 350 - 400 zł za markową, przepustnica zbiera dużo brudu z odmy.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się bardzo dobrze, dobrze trzyma się drogi i dosyć gładko pokojnuje nierówności.
4,0
Karoseria
Jedyne wady jakie zauważyłem to gnicie klapy bagażnika, odchodzący lakier od listw aluminiowych przy szybach.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność jest całkiem dobra, duże słupki mogą czasem przysłaniać ale wystarczu lekko się wyhylić.
Przy parkowaniu żałuję, że mam wersję bez czujników.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, po szybkim przyzwyczajeniu auto prowadzi się wygodnie, dostęp do wszystkich ustawień i przycisków podczas jazdy nie nastarcza problemów.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Gdyby nie pojawiające się awarie klap mieszalników i czujnika temperatury/wilgotności w kabinie to wszystko super. Naprawa klap najlepiej we własnym zakresie - wychodzi kilka złotych i dzień roboty, nowy czujnik to koszt ok 210 zł.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duży kierowca po odsunięciu fotela zajmie całe miejsce dla pasażera z tyłu. Auto raczej dla rodzin 2+2.
4,0
Wyciszenie
Do 120 km/h jest ok. Potem robi się co raz głośniej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części są dosyć tanie, jednak częste awarie, oraz skomplikowane zawieszenie może generować troche kosztów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylnia wycieraczka - zaciera się, trzeba samemu regenrować, przycisk otwierania tylniej szyby jest nietrwały - koszt nowego to 170 zł. Padający czujnik wilgotności - 200 zł. Przepalające się żarówki.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 136KM 100kW
[l/100km]