Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 407 SW

WK., 12 lat temu
Silnik 1.8 16V 125KM 92kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 65 tys. km
Peugeot 407 SW 1.8 16V 125KM 92kW 2005-2011 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Wygodny samochód do wygodnego podróżowania.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : awaria automatyki ogrzewania w okresie zimowym
4,0
Całokształt
Wygodny samochód do codziennego użytku - dobrze mi się nim jeździ.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik benzynowy 1.8 o mocy 125 KM jest wystarczającym do typowych warunków użytkowania - dla mnie wystarcza (jeżdżę w różnych warunkach, głównie po mieście). Nie przysparzał żadnych problemów i nie miał żadnych awarii.
4,0
Skrzynia biegów
Nie dorównuje Volkswagen-owym - typowa skrzynia biegów z dużym skokiem.
5,0
Układ jezdny
Układ kierowniczy ze wspomaganiem ale nie progresywnym - wystarcza, jest dobry. To klasyczny układ wspomagania, z którego jestem zadowolony, ale w poprzednim moim samochodzie Seat Ibiza 2004 był rewelacyjny. Zawieszenie bardzo wygodne. To rzutuje na całokształt samochodu: dobrze mi się nim jeździ i pod tym względem polecę każdemu.
Komfort
4,0
Widoczność
W brew pozorom długiego tyłu kombi i nie za dużych szyb z tyłu, widoczność do tyłu jest dobra i wystarczająca - nigdy nie narzekałem i nie mam czujników parkowania. Lusterka również choć nieduże, to jednak są oddalające i bardzo dobrze widać całą przestrzeń z boków i nawet częściowo z tyłu.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem z wyprzedaży starego rocznika (ok 12 tys. zł mniej) oraz jako używany przez Centralę Peugeog (jeszcze dodatkowo 10 tys. zł mniej) - był używany raptem pół roku i zrobiono nim tylko 5 tys. km, więc nadal spełniał definicję nowego samochodu.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi to najsłabsza strona tego samochodu: 1. po 30 tys. km wymiana tarcz przednich hamulcowych - zużyły się (jak dla mnie to za szybko), 2. nieszczelna instalacja chłodnicza - wyciekł czynnik chłodniczy (ok. 40 tys. km; serwis wymienił podejrzany element i napełnił instalację w ramach gwarancji), 3. problem z regulacją świateł mijania - podobno dostała się woda do kokpitu przy drzwiach od kierowcy (ciekawe jak) i elektryk musiał polutować uszkodzone ścieżki obwodów elektronicznych, 4. po 50 tys. km padła automatyka ogrzewania i to akurat w środku zimy - naprawa kosztowała mnie 1,5 tys. zł, 5. po 60 tys. rozszczelniło się kolanko węża układu chłodzenia silnika - z czasem wyciekał cały płyn chłodniczy.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za poważniejszą można uznać wymienioną w drobiazgach awarię automatyki ogrzewania - jazda w okresie zimowym (wtedy nastąpiła awaria) nie była przyjemnością (nie odmrażało skutecznie szyby).

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 407

Liczba wpisów: 37

Peugeot 407 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 407 SW