auto kosztowalo na pelnej opcji 129 tys
a psuje sie przy niwielkim przebiegu tj. 90 tys
Wrażenia
1,0
Silnik
po niecalych trzech latach padla turbina koszt wymiany jest drastycznie duzy
2,0
Skrzynia biegów
zgrzyta od poczatku ale serwis nic nie slyszy wiec nic nie robi . Sprzeglo juz sie slizga od 80 000 km ale kazali jezdic do konca
1,0
Układ jezdny
wymienili mi na gwarancji; przegub prawy, pompe wspomagania ,przewody od wspomagania . przekladnie kierownicza ale po gwarancji gdyz wczasie gdy gwarancja trwala to serwis nic nie slyszal ai tak dalej stuka
Komfort
3,0
Widoczność
tyl kiepsko ale ratuje sprawe czujnik cofania
2,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima dwu strefowa dziala dobrz ale na kierowce ,slabo na pasazera i slabo na tyl
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jestem niski to sie mieszcze z przodu i z tylu ale rosly pasazer ma klopoty
3,0
Wyciszenie
znm lepsze
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na dizla to 7,5 lita to nie jest powalajacy z nog wynik a naprawy to utopilem duzo wymiana przekladni kierowniczej wymiana prawego reflektora ksenon a jeszcz czeka sprzeglo
1,0
Stosunek jakość/cena
j.w.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
psuja sie drobiazgi i rzeczy grube np. zamek drzwi listwy boczne sniedzieja itd
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
usterka goni usterke a przy samochodzie tej "klasy" nie powinno to miec miejsca
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
[l/100km]