Układ hamulcowy
: 3 krotna wymiana tarcz hamulcowych
2,0
Całokształt
Jest to kolejny moj samochod i nigdy wczesniej nie spotkalem sie z tak awaryjnym autem, chyba poza wygladem nic wiecej soba nie reprezentuje !!!
Wrażenia
2,0
Silnik
Po przejechaniu 45 tys.km do wymiany turbosprężarka oraz zawór EGR-podobno standard !!!
Autem jeździ kobieta !!!
2,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą w miarę precyzyjnie.
Spalone sprzęgło przy ok. 25 tys.km !
2,0
Układ jezdny
Przebieg 48 tys.km wymiana sworznia przegubu z prawej strony i co gorsze przekładnia kierownicza !?!
Koszt sworznia z wymianą-772 zł,
przekładnia-7000 tys zł - makabra
Auto oczywiście po gwarancji !?!
Komfort
3,0
Widoczność
OK z przodu, z tyłu muszą byc czujniki.
4,0
Ergonomia
W miarę dobrze, wersja ST SPORT
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na szczęście jeszcze nic nie popsuło !
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na przednich fotelach bardzo fajnie,
z tyłu przy odsuniętych nawet nie do końca przednich fotelach mało miejsca - tył dla dzieci - małych !
4,0
Wyciszenie
Nie najgorzej jak na silnik HDI
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie pawliwa duże, ale auto waży 1560 km więc nie ma się co dziwić !
2,0
Stosunek jakość/cena
Drogi w zakupie i serwisie ~!
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na chwilę obecną przy przebiegu 48500 - 2 lata ciężko powiedzieć co sie jeszcze nie popsuło !
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
+ trzy razy wymieniane tarcze z przodu, 2 razy przetaczane - MAKABRA !!
+ spalone sprzeglo
+ wymieniona turbosprezarka
+ wymieniony zawor EGR
+ auto wlasnie stoi w serwisie, czeka
na wymiane przekladni kierowniczej (7 tys. zl)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
[l/100km]