Kawal dopracowanego samochodu. Peugeot w trakcie projektowania wydał na ten model 1 mld $ i to się czuje. Auto jest ciche, szybkie, oszczędne i komfortowe. Doskonale trzyma się drogi.
Wrażenia
5,0
Silnik
To inżynierski majstersztyk. Nie będę opisywał subiektywnych wrażeń, według zawodowych znawców jest to w tej chwili jedna z lepszych jednostek napędowych.
5,0
Skrzynia biegów
sześciobiegowa skrzynka dobrze współpracuje z silnikiem.
5,0
Układ jezdny
rewelacja
Komfort
4,0
Widoczność
Olbrzymia przednia szyba, ale trzeba uważać na słupki.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Idealnie dopasowane do wielkości wnętrza
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jeżdzimy we dwójkę, dla nas miejsca jest akurat.
5,0
Wyciszenie
silnika prawie nie słychać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
oooo, doskonale. Zaskakuje mnie małych apetytem na ropę. Średnia z 6000 km to 6,6l/100km, 90% to jazda miejska.
5,0
Stosunek jakość/cena
Peugeot daje najwięcej za najmniejszą cenę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie bez uwag.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
[l/100km]