W porównaniu do diesli VW dużo bardziej kulturalna praca. Brakuje szybszego przyrostu mocy na 3 i 4 biegu.
3,0
Skrzynia biegów
5-ka haczy. Za długie skoki.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobre połączenie komfortu i pewnego prowadzenie. Brawo!!!
Komfort
4,0
Widoczność
Szerokie słupki z przodu.
4,0
Ergonomia
Mało schowków. Kretyński system wyłączania klimatyzacji.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja mobłaby być wydajniejsza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super. Z tyłu nie jeżdzę.
4,0
Wyciszenie
Przy większych prędkościach trochę za głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tradycyjnie dane firmowe nie zgadzają się z rzeczywistością.
4,0
Stosunek jakość/cena
Właściwy poziom zaczyna się przy rabacie od cennika ok. 15%.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1.Długi "dziób" z bardzo nisko umieszczoną tablicą rejestracyjną- przeszkadza w parkowaniu, a w zimie urwanie tablicy murowane (najlepiej odwócić ramkę mocującą i przykręcić balchowkrętami do zderzaka). 2. "klekocące" zmieniacze do kierunkowskazów i wycieraczek. 3. włącznik do radia najczęściej działa za 3 4 razem, podobnie popielniczka.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wysiada wspomaganie kierownicy- duże zagrożenie dla bezpieczństwa!!! Osłony podwozia łamią się i gną.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
[l/100km]