Silnik
: Ładnie pracuje i nie jest zbyt głośny jak na diesla.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Koło dwumasowe
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Podczas postoju na zimnym dość mocno słychać klekotanie. W trakcie jazdy jest cichutko nie słychać go. Ciut za wolne przyspieszenie.
4,0
Skrzynia biegów
Leciutko chodzi. Na zimnym wchodzą elegancko biegi chociaż do diesla wolałbym automat bo w manualnej trzeba dość często zmieniać biegi.
5,0
Układ jezdny
Super się go prowadzi. Komfort jazdy na najwyższym poziomie.
Komfort
4,0
Widoczność
Za wyskoki tył i nie za bardzo widać gdy ktoś jest niskiego wzrostu.
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca z tyłu jest dużo na nogi jak i nad głową. Z tyłu na środku jest prawie płaska podłoga więc pasażer siedzący na środku ma gdzie połozyć nogi,a nie jak w większości aut jedna noga u jednego pasażer a druga i drugiego.
5,0
Wyciszenie
Podczas jazdy jest cichutko. Nawet przy dużych prędkościach nie słychać np. silnika
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2.0 HDI jest oszczędny. Jeśli ktoś nie będzie go katował to potrafi na zbiorniku zrobić dużo kilometrów. Co do cen napraw to nie jest tani,ale też nie jest drogi. Ale ogólnie mało psują się te autka. Jeśli nie mają nakręcone dużo to potrafią służyć bez awaryjnie.
4,0
Stosunek jakość/cena
za szybko traci na wartości,ale za tą cene to warto bo auto jest przyjemne i nie sprawia ciągłych problemów tak wiec polecam
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Lubi sobie coś w środku popiszczeć np. piszczące fotele u kierowcy. A to jakaś kratka od nawiewu,podłokietnik jest zrobiony zbyt słabego materiału.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jeśli ktoś nie dba to turbo sprężarka. Koło dwu masowe.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
[l/100km]