Jest mój I francuz, teoretycznie nic nie można mu zarzucić, ale.. miałem 4 BMK-i, i muszę powiedzieć że do niemieckich aut temu pojazdowi jeszcze wiele brakuje. Układ jezdny, dopracowanie szczegółów wnętrza, niemiecka ergonomia. Przestrzegam wszystkich posiadaczy BMW,Audi,Mercedes, którzy pójdą za tzw rozsądkiem \"ceny\" że za te same pieniądze będzie o kilka lat młodszy \"francuz\" - nie róbcie tego!!!
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik, ponoć to ta sama wersja co w Fordzie, ale tu silnik wybacza nieumijętne puszczanie sprzęgła, kultura pracy na dobrym poziomie,ten diesel pracuje w miarę \"miękko\" i przyjemnie nawet na wyższych obrotach
4,0
Skrzynia biegów
mogłaby być prezyzyjniejsza ale jest OK.
3,0
Układ jezdny
Spodziewałem się większego komfortu i ciszy, w porównaniu do \"starej\" BMKI \"5\" frnacuz jest uczniakiem w prowadzaniu, stabilności, komforcie.
Komfort
4,0
Widoczność
bez zarzutu
4,0
Ergonomia
trzeba się przestawić do mnogości \"guziczków\" ale to akurat lubię ...
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
przednia szyba słabo się \"rozmraża\", zanim \"boki\" odparują mijają wieki ...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
JEST OK
4,0
Wyciszenie
Jest głośniej niz w BMW E39 \"5\" ale ciszej niż w nowym Fodzie Focusie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio wychodzi 7,0 l/100km. liczyłem na 6,0, ale do przyjęcia
4,0
Stosunek jakość/cena
Mojego frnacuza \"ratuje\" w moich oczach dobre wyposażenie. NAVI,półskóry, 2-strefowa klima i wiele innych umilaczy ;)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
[l/100km]