Silnik
: wszystko ale HDI najbardziej te tdi moga się juz schować
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silink bardzo elastyczny i całkiem zrywny jak na dużą masę 1580kg jeden z najcięższych w klasie.Spalanie ok 6l średnio w poprzedni monedo tdci 115 palił ok 7.5l,Dodrze wyciszony
5,0
Skrzynia biegów
działa dobrze jak narazie zobaczy szósty bieg bardzo przydatny na autostradach
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry kompromis ani przesadnej miękości a ni nieprzyjemnej twardości znanej z vw na polskie drogi idealne
Komfort
5,0
Widoczność
Jest dobrze
5,0
Ergonomia
Pocztkowo wydaje sie zbyt duzo małych przycisków jednak po dwoch dnich mozna juz wszystko opanowac
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
co ty duzo pisac ....
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ok mam 192cm i mieszczę się z łatwością porównywałem z passatem B6 i 407 jest więcej.Z tyłu juz nie jest tak kolorowo.Miejsca na max 185cm .Plus za szerokosc i łande wykoncenie jest przutulnie
5,0
Wyciszenie
Świetne auto swoje wazy dzięki zastosowaiu wilu elemetów wyciszajcych to da się odczuc.Jeden z najcichszych w klasie no moze po accordzie z 2.2 cdti
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto mi nie przekracza 7l
trasa ok 5l
średnie 6l
ASO fachowe i dość tanie jak na francuza z fordem było dużo gorzej
5,0
Stosunek jakość/cena
jeśli ktos chce mieć pieknego sedana o sylwetce coupe z ekonomicznym żwawym silnikiem to polecam .No chyba że zalezy wam na 30-40l więcej bagaznika
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak narazie nic się nie psuje
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
no tym bardziej
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
[l/100km]