Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 407 Sedan

grzesiek.c1@wp.pl, 17 lat temu
Silnik 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 146 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 407 Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2009-2011 - Oceń swoje auto
4,00
5% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : 1. Kształt samochodu jak dla mnie jest bardzo interesujący gdyż ma to COŚ - jak to kobiety mówią :) Ja uważam, że to limuzyna wzorowana na sportowym samochodzie. 2. Silnik - który jak na taki samochód - stosunkowo mało pali. Jak dla mnie BOMBA :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Zawór EGR - niestety standard (nowy 850zł) - ja przeczyściłem i działa dalej :)
Zawieszenie : Łożysko sworznia zwrotnicy (SKF VKD 13500 - w sklepie 200zł, serwis - 350zł)
Inne : Przekładnia kierownicza - pojawiają się luzy nie do zlikwidowania :(
4,0
Całokształt
Kupiłem ten samochód bo mi się podobał :) Jeśli chodzi o eksploatację (zużycie paliwa) - to jest celująco. Jeśli chodzi o awaryjność - wiadomo, że mogło by być lepiej. Ogólnie jest dobrze :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Turbina mogła by zbierać od 1600 a nie od 2000obr/min ale mimo to jest dobrze. Ogólnie dobrze dobrany silnik do takiego kolosa. Jeśli chcemy ostro dać po gazie - reaguje na to (wiadomo że nie jest to bolid sportowy) ale jest oki.
5,0
Skrzynia biegów
Przełożenie 6 biegu to prawdziwa zaleta. Dzięki niemu silnik naprawdę może mało spalić, a także dzięki dużemu momentowi (320Nm) można nawet wyprzedzać z prędkości 90km/h (ale wiadomo, że wtedy sprzęgło strasznie cierpi - więc jest 5) Jako całokształt doskonale dobrane przelożenia.
4,0
Układ jezdny
Wybierając francuza decydujemy się na konfort a tym samym na częstsze usterki w zawieszeniu (niestety takie mamy drogi). Gdy jest oki :) bardzo dobrze wchodzi w zakręty (jak na szynach).
Komfort
3,0
Widoczność
Z przodu oki (choć wogóle nie widać maski), z tyłu przydaje się czujnik cofania (raczej powinien byc seryjnie montowany a nie za dodatkową dopłatą)
4,0
Ergonomia
Jak dla mnie jest oki. Ktoś może narzekać na panel środkowy z wieloma przyciskami - mnie akurat to nie przeszkadza.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze chłodzi i grzeje więc dla mnie jest wporzadku.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest wysmienicie, z tyłu nieco gorzej (mała przestrzeń na nogi).
4,0
Wyciszenie
Dobrze, choć na biegach od 1-3 słychać trochę tego diesla.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dla mnie rewelacja. Poprzednio miałem Puga 206 1100 silnik a teraz 2,0HDI i koszty paliwa NA 100KM są TAKIE SAME!!! REWELACJA!!!
3,0
Stosunek jakość/cena
Powiem tak :) Niekupiłbym tego samochodu gdyby nie zszedl tak na wartości - dla mnie akurat to było korzystne, natomiast gdybym mial tyle kasy za nowe wyłożyć (ok 100tyś zł) - nigdy. Może to dlatego jeszcze że w Polsce mało się zarabia.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wiadomo że mogło by ich wogóle nie być no ale jak się jeździ co coś np raz na miesiąc wyskoczy typu : przepalona żarówka.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
hmmm... To jest francuz, jak coś nawala to niekiedy słono kosztuje.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 407 Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 407 Sedan