Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 407 Sedan

Radek, 1 miesiąc temu
Silnik 2.0 HDi 136KM 100kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 370 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Peugeot 407 Sedan 2.0 HDi 136KM 100kW 2004-2011 - Oceń swoje auto
4,29
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
Zawieszenie
Układ hamulcowy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
4,0
Całokształt
Sedan 2.0 HDI o oznaczeniu rhr 136koni 350 nm. Powiem wam tak. Ogólnie w serii brakuje mu takiej dynamicznej duszy. Możecie tam na spokojnie zrobić 180koni/400nm I podnieść dynamikę bo bez tego brakuje mocy w codzienniej jeździe i wyprzedzaniu. Jednakże nie polecam zabawy powyżej tej mocy bo skrzynie francuskie mają swoje limity nieco na równi z serią. Tam limit wynosi 420nm. Powyżej tego skracacie mocno żywotność skrzyni. Jak chcecie się bawić mocą to zadbajcie żeby było czym wyhamować bo seryjne hamulce to będzie za mało.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo fajny silnik. Nie ma problemów z serwisowaniem a pierdoły silnika nie obejmują.
4,0
Skrzynia biegów
Tak jak mówiłem. Trochę szkoda że skrzynia ma limit na 420nm bo silnik mógłby więcej i chwyciłby 200koni przy lepszej turbinie ale przy takiej zabawie skrzynia wam podziękuje. W serii 6 biegowką nie musicie się martwić.
4,0
Układ jezdny
Jest spoko. Ciężko się zawraca ale trzeba przyznać trzyma się drogi pewniej.
5,0
Karoseria
Przeszedłem do peugeota od alfy Romeo. Zaskoczenie! Tutaj rudej nie ma, chyba że trafi się wam auto pokolizyjne albo stwierdzicie że chcecie kombi. Fajnie że blacha trzyma się kupy ale Peugeot to jest raczej plastikowe auto. Dla mnie był to ogromny plus.
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra widoczność, można parkować bez czujników. Auto nie jest tak duże żeby nie można było zrobić normalnego manewru.
5,0
Ergonomia
Ogromny plus za cupholdery,podłokietniki i dobra jakość materiału. Jak niczego tam złego nie zrobicie to auto z przebiegiem 400tysiecy będzie wyglądało na świeże.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima to postrach. A raczej nie klima ale klapy nawiewu. Zrobienie tematu wiąże się z rozpruciem deski rozdzielczej i ogarnięciem tego badziewia. Jak odkręcicie klime na maksa a ona wam nie chodzi tak jakbyście chcieli albo coś jest za gorąco to wiedzcie że czeka was 1500zl w plecy jak nie więcej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zmieszczą się tam dwie parki ale czterech chłopa tam ciężko upchać.
5,0
Wyciszenie
J
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie jest ok. To jest 2.0 diesel. 5 w trasie 7 w mieście. Pierdółek zazwyczaj nie ma. Bardziej to już naprawy wyposażenia tak jak te klapy nawiewu czy wyświetlacz.
2,0
Stosunek jakość/cena
Łatwo kupić ciężko sprzedać. Dobry egzemplarz wyrwiecie za 8-10k Poniżej nie warto ale czasami jak wiecie gdzie szukać to kupicie coś dobrego za 4-5 k a powyżej nie polecam bo napewno nie sprzedacie w cenie zakupu lub wyższej. Będziecie się bujać ze sprzedażą.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wyświetlacz. Pomarańczowy kupicie za 350 zł a kolorowy za 650 Klapy nawiewu 1000 zł + Musicie się w tym samochodzie nauczyć że ona ma czasami dwubiegunowość. Jak ją postawisz na nierównej powierzchni pochyłej to przy odpaleniu wyjdzie ci kontrolka oleju, jak za mocno przyśpieszysz wywali ci checka, jak będziesz szarpal przy zakładaniu pasów to ci wywali kontrolkę poduszek powietrznych. Za pierwszym razem myślałem że trzeba szybko jechać do mechanika, po roku wiedziałem co robić. Jak macie check engine albo awarię tempomatu to wystarczy zgasić silnik na 5 minut i trzy razy przekręcić kluczyk i odpalić samochód i zgasić. To nie są awarie tylko charakterek, co może wkurzyć jak chcecie z tempomatu przyspieszyć na autostradzie a tempomat ci dziękuję i blokuje ci prędkościomierz przy 110km/h bo nawet w wciśniętym gazem w podłogę szybciej nie pojedziecie.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważnych usterek raczej przez dwa lata nie miałem. Ponoć francuskie i wloskie auta to się z lawetami kojarzą, a coraz częściej widzę tam volkswageny,Audi czy BMW

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 407 Sedan 2.0 HDi 136KM 100kW
Średni koszt przejechania 100 km
57,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 407 Sedan