Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 407 Sedan

maciej z, 13 lat temu
Silnik 2.0 16V 140KM 103kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 32 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 407 Sedan 2.0 16V 140KM 103kW 2005-2011 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : wygoda, fajne auto, in minus koła nieprzelotowe co ogranicza w dużym stopniu ingeręncje zakładów wulkanizacyjnych. Brak możliwości wyważenia
4,0
Całokształt
Auto zakupiłem miesiąc temu. Do wydania miałem ok. 45 tys zł. Stałem przed dylematem: diesel, czy benzyna z późniejszym LPG. Nowych diesli się boję: dpf, wtryski,duże przebiegi. Postawiłem na benzynę no i tak pewnego razu znalazłem na allegro swoje auto, sprzedawane przez sieć Peugeot Polska, jako samochód z drógiej ręki pozostawiony przez klienta. Auto z przebiegiem 28 tys. km, w środku jak nowe, pozostawił go Pan marynarz i kupił sobie 508. Cena była dosyć wysoka 40 tys. Kupiłem wstawiłem LPG za 3 tys i jeżdżę. Na początku nie mogłem się przestawić z diesla na benzynę. Chodzi o charakterystykę silnika, elastyczność. Jednak teraz po 3 tys. przejechanych km jestem bardzo zadowolony. Auto, aż chcę si wsiadać. Bardzo wygodny,w miarę cichy, narazie ekstra.
Wrażenia
4,0
Silnik
pod względem osiągów szału nie ma. W stosunku do toledo inna elastyczność żyje powyżej 3500 obrotów. Fabryczne 210 poleciał. Całe życie posiadałem diesla, przez 2 tys. km niemalże auto mnie wkurzało ze względu na elastyczność, ale powli się przyzwyczajam
3,0
Skrzynia biegów
nieraz haczy wsteczny, brak 6
4,0
Układ jezdny
dosyć twardy
Komfort
4,0
Widoczność
w lewo trochę przeszkadza lewy przedni słupek
4,0
Ergonomia
na początku deska rozdzielcza przeraża mnogością przycisków. Ale po przyzwyczajeniu jest ok. Trochę nie ergonomiczne ustawienie przycisków otwierania szyb
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima działa. Wydaję mi się, że toledo delikatnie szybciej wychładzało powietrze
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu nigdy nie siedziałem, przód ok
4,0
Wyciszenie
powyżej 130 km/h słychać silnik.W porównaniu do tdi 110 koni auto jest bardzo cichę
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie benzyny ok. 9 litrów/100 km. Lpg średnio 11. Jestem dopiero po pierwszej regulacji LPG, zobaczymy może trochę spadnie
4,0
Stosunek jakość/cena
3 letni samochód od delera za 40 tys. z przebiegiem raczej pewnym 28 tys. km. Można znależć na rynku tańsze, ale nie wiadomo o ich bezwypadkowości, historii, i realnym stanie technicznym. Wg mnie opłaca się zapłacić 5 tys. więcej za coś pewniejszego
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie brak awarii
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy przebigu 31 tys narazie brak

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 407 Sedan 2.0 16V 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
8,5
l/100km
11,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 407 Sedan