Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 407 Sedan

Szymon, 11 lat temu
Silnik 2.0 16V 136KM 100kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 230 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Peugeot 407 Sedan 2.0 16V 136KM 100kW 2004-2006 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Auto świetnie trzyma się drogi.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : FAP EGR
5,0
Całokształt
SILNIK: Silink.. zaskakuje pozytywnie :) "Dziura" w turbo jest niestety zauważalna, ale zaraz za nią czuć moc. Auto bez problemu łoi dupę większości ~140 konnych sedanów. Jedyny problem to FAP i EGR, ale i na to jest rozwiązanie - można to cholerstwo wywalić. O ten silnik trzeba dbać, a na pewno się odwdzięczy. SKRZYNIA: Na plus tylko 6 biegów. UKŁAD JEZDNY: Nie jeździłem samochodem, który dawałby większą przyjemność z jazdy. Świetnie trzyma się drogi, żaden zakręt nie jest dla niego problemem przy żadnej prędkości. Części nie wymieniam żadnych w zawieszeniu po roku jazdy polskimi drogami. WENTYLACJA: Szybko się grzeje w zimie, klima do 13 stopni w lecie :) PRZESTRZEŃ: Miejsca jest dużo. Kierowca siedzi bardzo wygodnie, podobnie zresztą pasażerowie. WYCISZENIE: Mogło być lepiej, zwłaszcza przy wyższych prędkościach. Chociaż kolega ma ten sam samochód i ma ciszej. EKONOMICZNOŚĆ: Po wywaleniu FAP'a oraz EGR'a to auto jest naprawdę tanie. Te dwie części są powodem wszystkich problemów w tym samochodzie. NIEZAWODNOŚĆ: Elektronika - nie najlepiej, przepalają się żarówki i bezpieczniki dość często. BEZPIECZEŃSTWO: Świetne ESP + dużo poduszek powietrznych jak na ten rocznik :) JAKOŚĆ/CENA: Za te pieniądze można mieć rozklekotane "luksusowe" A4 z Niemiec. Dużo lepszą opcją jest sprawny samochód fajny samochód jak np. ten :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silink.. zaskakuje pozytywnie :) "Dziura" w turbo jest niestety zauważalna, ale zaraz za nią czuć moc. Auto bez problemu łoi dupę większości ~140 konnych sedanów. Jedyny problem to FAP i EGR, ale i na to jest rozwiązanie - można to cholerstwo wywalić. O ten silnik trzeba dbać, a na pewno się odwdzięczy.
4,0
Skrzynia biegów
W poprzednim samochodzie miałem lepszą, na plus 6 biegów.
5,0
Układ jezdny
Nie jeździłem samochodem, który dawałby większą przyjemność z jazdy. Świetnie trzyma się drogi, żaden zakręt nie jest dla niego problemem przy żadnej prędkości. Części nie wymieniam żadnych w zawieszeniu po roku jazdy polskimi drogami.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się grzeje, klima do 13 stopni w lecie :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Mogło być lepiej, zwłaszcza przy wyższych prędkościach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po wywaleniu FAP'a oraz EGR'a to auto jest naprawdę tanie. Te dwie części są powodem wszystkich problemów w tym samochodzie
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze można mieć rozklekotane "luksusowe" A4 z Niemiec. Dużo lepszą opcją jest sprawny samochód fajny samochód jak np. ten :)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Elektronika - nie najlepiej, przepalają się żarówki i bezpieczniki dość często.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
FAP i EGR to jedyne usterki w tym samochodzie.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 407

Liczba wpisów: 37

Peugeot 407 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 407 Sedan