Podsumowując rewelacyjne auto w cenie poniżej 20 tys. zł , przyciąga wzrok na ulicy mimo 14 lat na karku. Ponadczasowa sylwetka auta, wykończenie wnętrza - świetnej jakości skóra naturalna a nie ekoskora jak w większości nowych aut, nic nie skrzypi i nie trzeszczy. Silnik w tym aucie to chyba największy plus - pięknie brzmiące V6 , o wiele lepiej niż galant 2.5 v6 czy Sonata 3.3 V6. Mimo ze pali swoje to naprawdę warto mu tyle lać :) Polecam serdecznie autko z 3.0 v6 , 2.2 benzyna nie pali dużo mniej a komfort znacznie niższy. Autko trzyma nieźle swoją cenę w coupe i 3.0 v6 ! Warto popatrzeć jak dobrze trzymają cenę zadbane 406 coupe 3.0 v6.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bezawaryjny, niewysilony silnik. Wkręcanie się na wyzsze obroty to przyjemność. Przy odpalaniu auta od razu słychać z czym mamy doczynienia :)
4,0
Skrzynia biegów
Jest w porzadku, ale trzeba się przyzwyczaić do niej bo nie jest jakas mega precyzyjna.
5,0
Układ jezdny
Super zestrojone zawieszenie, bardzo miękki jak na coupe. Zachęca bardziej do komfortowego przemieszczania się niż do szybkiego pokonywania zakrętów. Dla mnie bomba bo nie chciałem twardego auta.
5,0
Karoseria
Jak to francuz, zero problemów z blachą. Jedyna wada ale to widocznie w każdym 407 coupe ze uszczelka od drzwi jest źle dobrana i na dole na progu drzwi delikatnie obciera i pojawia się rudy nalot. Przed zakupem oglądałem kilka egzemplarzy i w każdym to samo, więc to wada fabryczna. Jednak nic groźnego - ok 2 cm rdzy.
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzi się dosc nisko ale ma to swój urok. Szyby pod dużymi kątami - ale widocznosc bardzo dobra.
5,0
Ergonomia
Dużo schowkow, regulowany podlokietnik.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko grzeje nawiew. Szyby nie paruja. Klima bardzo wydajna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca z przodu i z tyl, w 4 osoby mozna jechać naprawde w długie trasy.
5,0
Wyciszenie
Dzięki podwójnym bocznym szybom - rewelacja. Jedziemy sobie 120 km/h - pasażerowie gdyby nie widzieli licznika nigdy by nie powiedzieli ze jedziemy z taką prędkością.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty utrzymania nie odstraszają, jest kilka niewiele jest droższych części w stosunku do standardowej 407 w kombi czy liftbacku.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tutaj jak najbardziej na plus. Znajdźcie inne auto ktore jest tak wyposazone, ma taki silnik , świetnie wyglada i kosztuje mniej niż 20 tys. 407 coupe wydaje się być najlepsza opcja.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 24V 211KM 155kW
[l/100km]