Kultura pracy rewelacyjna (common rail zobowiazuje) a nie jest to v6. Elastycznosc hmm na kazdym biegu czuc mocniej fotel ;D.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia dobrze zestopniowana zwlaszca 3 i 4. Prawde mowiac jednynie na autostradzie brakuje 6. Potrafi haczyc przy 1 i wstecznym.
5,0
Układ jezdny
Wielowachaczowa os z tylu spisuje sie wysmienicie auto kompletnie nie plywa na zakretach. Prowadzi sie bardzo pewnie. Niestety na naszych drogach z koleinami trzeba sie pilnowac szeroki rozstaw osi i standardowe opony 205/60 r15 u nas kiepsko na zachodzie rewelacja nawet ciut za malo :D
Komfort
4,0
Widoczność
Dla mnie nie ma zadnych problemow cofam tylko na lusterkach zewnetrznych.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod reka.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko sie nagrzewa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duzy samochod duzo miejsca :D
5,0
Wyciszenie
przy 170-180 km/h mozna normalnie rozmawiac. Jest lepiej wyciszony niz nie jeden benzyniak.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety silnik ma FAPa i jak cos z nim sie dzieje to naprawa zamyka sie 400-5000tys i tylko ASO. Jak dolewalem plynu do filtru bo sie skonczyl to 600 zl za 4 litry plynu + 250 za diagnostyke problemu i usuniecie bledu ze sterownika (wszystko w ASO). Auto z tym silnikiem drogie w utrzymaniu (czesci). Wiele rzeczy do kupienia tylko w ASO. Jednak auto rekompensuje wszystkie wydatki swietnym prowadzeniem komfortem i niezawodnoscia.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za ta cene nie spodziewalem sietak dobrego samochodu (kupiony z rynky wtornego)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W sumie to nic nie moge zarzucic. Jedyne co robie to wymiany eksploatacyjne plyny drazki stabilizatora filtry.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 HDi 133KM 98kW
[l/100km]