5+ dla tego auta. Stuknelo juz 415tys km a auto caly czas jedzie. Co prawda przebieg autostradowy ale i tak łatwego życia nie miał. Zaskoczony jestem jakoscia materialow ktore umiescil na desce rozdzielczej, no i oczywiscie silnikem. Przedtem mialem Vw Passata 1.9 tdi 110km i psuł sie 2 razy czesciej a mial 2 razy mniejszy przebieg wiec radze sie zastanowic czy nie kupic tego autka na rynku jest duzo zadbanych egzemplarzy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Przebieg ponad 400 tys i nadal jezdzi pojawily sie drobne wycieki ze skrzyni. Silnik ciagle serwisowany.
4,0
Skrzynia biegów
Dobra skrzynia mozna szybko zmieniac biegi.
5,0
Układ jezdny
Auto przyklejone do drogi. Niektóre elementy są od nowosci a auto wciąż dobrze sie prowadzi.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest to sedan wiec sami wiecie jak jest, nie wiadomo kiedy sie zatrzymac przy cofaniu. ogólnie dobra widocznosc.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nic dodac nic ujac.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo duzo przestrzeni jazda w piec osob to zaden problem.
4,0
Wyciszenie
Przecietne wyciszenie jazda do 160km/h znosna potem nie ma sensu prowadzic konwersacji.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To jest najwiekszy plus 406stki . Pali bardzo malo i ma ogromny bak mozna jechac caly dzien bez przystanku paliwa starczy na 1300 km
5,0
Stosunek jakość/cena
Tanie serwisy i tanie autko . Polecam
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Lekkie problemy z elektryka.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
było tego troche ALE: wymiana turbo dopiero po 340tys km
sprzegło ~290tys km. koło pasowe osprzetu pare razy.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 109KM 80kW
[l/100km]