Silnik
: jeżeli ktoś nie liczy się ze spalaniem to powyżej 3000 obrotów autko zaczyna chodzić jak w "TAXI 2" Naprawdą można się powygłupiać. Oczywiście tylko i wyłącznie na niemieckich autostradach :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
: klocki no ale mieszkam w górach
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Z auta korzysta w Szkocji - GÓRY. Niestety brakuje troszkę mocy. Można zaszaleć ale spalanie rośnie dramatycznie
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą perfekcyjnie
5,0
Układ jezdny
Mięciutki . W górach na wąskich trasach trzyma się drogi jak na szynach
Komfort
5,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
uchwyt na kubki umieszczony pod podłokietnikiem. Popielniczka za lewarkiem skrzyni biegów. Zapalniczka w miejscu najmniej praktycznym. kabel do ładowarki wyrwałem parę razy zmieniając bieg. Lubię to autko ale za ergonomię wielki minus.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
mam autko z klimą. POLECAM
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie ma się do czego przyczepić .
5,0
Wyciszenie
Słychać tylko szum wiatru. IDEAŁ (zwłaszcza jeżeli wcześniej miało się diesla VW)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżeli się go nie piłuje odwdzięczy się ładnym spalaniem . Podstawa płynna jazda.
5,0
Stosunek jakość/cena
Taka furka za tą kasę dałem 590 funtów.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
francuz. Po odłączeniu centralnego zamka i czujnika deszczu jest dobrze. Jeszcze wyswietlacz radia tragedia.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pierwszy raz kupiłem francuza przyzam się że jestem miło zaskoczony
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 136KM 100kW
[l/100km]