Przeniesienie napędu
: Autko jeździ do tej pory na oryginalnym sprzęgle i amortyzatorach. Silnik \"nie bierze\" oleju (max. dolewki między wymianą, co 15 tys. km. wynoszą do 0,7l - olej półsyntetyk)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: wytrzymałość konstrukcji fotela kierowcy na bardzo niskim poziomie. Siedzenie kierowcy sprawia wrażenie wysiedzianego, z oparcia wychodzą pręty
Silnik
: Świetnie współpracuje z instalacją gazową
Zawieszenie
: po ok. 30-40 tys. km wymagają wymiany gumy stabilizatora (przód) oraz drążki zbieżności (tył) - niskie koszty naprawy
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 132KM 97kW
[l/100km]