Układ elektryczny
: Uszkodzenie wyłącznika szyby kierowcy
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
Przy niskich temperaturach (zima, -10 i więcej) kwadratowo wchodzi dwójka. Na szczęście podójne wysprzęglanie pomaga.
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu gorzej, ale do przodu i na boki - bez zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu, kierownica niczego nie przysłania (jak np. w Oplu Astrze, gdzie przyciski świateł przeciwmgłowych chowały się za kierownicą!)
Jedynie schowki zaoblone - nie można wypełnić ich płytami/kasetami.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie to mały piecyk :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Przy 130 mogłoby być ciszej :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądy i naprawy nawet w ASO do przyjęcia, zwlaszcza w stosunku do innych marek. Naprawy zawieszenia najlepiej w ASO.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wbrew temu, co się mówi o francuzach jest naprawdę dobrze. Pęknięta sprężynka w wyłączniku szyby kierowcy - szyba samoczynnie się zamykała/opuszczała. Wymiana, <100 pln.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 90KM 66kW
[l/100km]