Sprzedałem ten samochód parę dni temu. Będę wspominał go bardzo dobrze jak niezawodnego druha. Był to mój drugi 406, poprzedni z roku 1997 był równie niezawodny ale miał gorsze siedzenia. Z całego serca polecam ten samochód - jest jednym z najbardziej niedocenionych na rynku. Natomiast 407 nie kupiłem - zbyt dużo stylu a zbyt mało przydatności na codzień.
Wrażenia
3,0
Silnik
Ten silnik jest najsłabszą stroną tego bardzo dobrego auta. Brak mu mocy, elastyczności. Jest za to dość cichy
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze zestopniowana, dość precyzyjna
4,0
Układ jezdny
Komfortowe, pewne zawieszenie
Komfort
4,0
Widoczność
Cofanie wymaga przyzwyczajenia, do przodu i na boki - bardzo dobrze
5,0
Ergonomia
Dla mnie super, fantastyczne fotele, intuicyjna obsługa, naprawdę dobra jakość wykończenia i plastików
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rewelacyjne ogrzewanie, dobra klimatyzacja, szyby nigdy się nie pocą
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu znakomita ilość miejsca, z tyłu przeciętnie, nieco za mały bagażnik
4,0
Wyciszenie
Do 130 km/h bardzo cichy pojazd
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
10,5 - 11 l/100 w mieście, trasa 8 l/100
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeździłem tym autem prawie 5 lat, na początku były jakieś drobiazgi - wymieniono wyświetlacz od radia i być może coś jeszcze, ale były to drobiazgi.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ponad 100 000 km i nic poważnego, ani jednej awarii na trasie, anie jednego holowania.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 90KM 66kW
[l/100km]