Byłoby doskonale, gdyby nie te lekko falujące wolne obroty (czasami).
4,0
Skrzynia biegów
Trochę za "krótka" jedynka, ale teraz, zimą uznałem to za zaletę: w trudnych warunkach śniegowych ruszam "bez gazu" i bez zrywania przyczepności kół.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie doskonale zestrojone. Prowadzi się pewnie, zarówno jadąc samemu, jak i z obciążeniem.
Komfort
5,0
Widoczność
Manewrowanie i jazda tyłem na zatłoczonym parkingu, bez odwracania głowy, dzięki dużemu polu widzenia w lusterkach zewnętrznych, to czysta przyjemność po wieloletnich doświadczeniach z fiatami i fiatopodobnymi
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dzięki klimatyzacji automatycznej i fabrycznemu szyberdachowi, utrzymanie właściwej temperatuty i wymiany powietrza jest doskonałe w każdej temperaturze zewnętrznej. Niewątpliwą zaletą jest szybkie nagrzewanie układu chłodzącego, co pozwala na skuteczne działanie ogrzewania zimą, w warunkach miejskich, przy niewielkich dystansach.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy swoich 184 cm czuję się dobrze. Z tyłu nie jechałem
4,0
Wyciszenie
Są cichsze samochody. Ten jest na 4+.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Biorąc pod uwagę masę własną samochodu i pojemność skokową silnika, to zużycie paliwa jest rewelacyjnie niskie.
Cen napraw nie znam, bo nie naprawiałem jeszcze samochodu.
Serwis polegający na wymianie filtrów i oleju silnikowego wykonuję samodzielnie.
Stan zawieszenia i układu hamulcowego badają mi na przeglądzie rejestracyjnym i jak na razie jest o.k.
5,0
Stosunek jakość/cena
Po prostu rewelacja za tą cenę. Oczywiście, cenę używanego samochodu. Kupiłem 2 latka, z przebiegiem 22 000 km za 55% ceny nowego.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Odpukać, ale nic się nie zepsuło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic do roboty.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 116KM 85kW
[l/100km]