Jak miałem 8 tys. przeniegu i samochód pachniał jeszcze fabryką to pękł pasek rozrządu. Skutkowało to naprawą główna silnika, które w ASO trwała prawie miesiąc
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się dość dobrze, ale co z tego skoro luzy w układzie kierownicznym są tragiczne juz po 10 tys. przebiegu
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, ale deska rozdzelcza bez polotu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
To chyba jedyna mocna strona 406
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samachód jest potwornie awaryjny - prują się i pierdoły i poważne rzeczy. Ostatnio wessało mi zbiornik paliwa i trzeba było go wymienić. Przez 5 lat oszczędnej eksploatacji popsuły się m.in. sonda lambda, pompa paliwowa, wspomniany silnik i zbiornik paliwa, tarcza sprzęgła, tarcze hamulcowe, amortyzatory, a nawet radio.
SŁOWEM ŻĘCH I SZMELC.
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samachód jest potwornie awaryjny - prują się i pierdoły i poważne rzeczy. Ostatnio wessało mi zbiornik paliwa i trzeba było go wymienić. Przez 5 lat oszczędnej eksploatacji popsuły się m.in. sonda lambda, pompa paliwowa, wspomniany silnik i zbiornik paliwa, tarcza sprzęgła, tarcze hamulcowe, amortyzatory, a nawet radio.
SŁOWEM ŻĘCH I SZMELC.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
JAK WYŻEJ
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 116KM 85kW
[l/100km]