nigdy więcej: Tak definitywnie to mój ostatni Pug a miałem kupić sobie 407 ale 406 tak dał mi w kość w tym roku ostro i się zeźliłem na tą markę. Czas na zmiany mam nadzieję, że na lepsze. Chcesz kupić 406 zastanów się dobrze. Pozdrawiam wszystkich.
Wrażenia
4,0
Silnik
1.8 16V nie rakieta ale fajnie pali gumę. Silnik optymalny. Choć w następnym aucie będzie 2.0.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu wyprzedzili epokę, przyjemnie i konfortowo.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ten silnik lubi LPG :P
3,0
Stosunek jakość/cena
Fajne auto ale z wiekiem (starzenie się auta) można stwierdzić, że to prawie jeżdżący złom. Powoli zaczyna się sypać. Z zewnątrz na swoje 11 lat wygląda jak nowy ale mechanicznie jest słabo.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czasem zaboli: czasem za boli bardzo mocno. Rodzice mówią, że jeżdżę antykiem :)))))))))))))
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam to auto od 4 lat tak więc wiem o nim wszystko. W wieku 11 lat zaczyna męczyć te auto starość i zaczyna się wszystko powoli psuć. Naprawy w ciągu tych 4 lat: - elektromagnes rozrusznika, sprzęgło, sworzeń x 1, końcówka drążka kierowniczego, tłumik końcowy i środkowy, rurka od skraplacza, wymieniony skraplacz, częste walki z czyszczeniem silniczka krokowego, wymiana przedłużek świec zapłonowych, nowe tarcze i kolocki, wymiana bębnów i szczęk hamulcowych, świec. Na szczęście hamulce robiłem sam. Oraz łożyska amortyzatorów górne. wymina termostatu i rozrządu + pompa wody. Słaba cewka, niedługo muszę wymienić świece zapłonowe ponownie. Mam rachunki dołożyłem do auta przez ten okres około 5000 zl. Nie malo. Za rok sprzedaję. Bo te naprawy mogą wykończyć.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 110KM 81kW
[l/100km]