Silnik
: wtryski, pompa paliwora, przeskoczenie rozrząu
Karoseria
: zaczyna się korozja
Układ elektryczny
: często nie działają zegary
3,0
Całokształt
samochód dobry na wczasy, do przewozu dużego gabarytu, ale nic poza tym. bardzo słabe osiągi, słabe przyspieszenie, duże spalanie w mieście, przez gabaryty ma problemy z parkowaniem, słaby promień skrętu, fatalne wyciszenie, lampy ładnie w nocy oświetlają drogę, praktycznie nie ma jazdy na 1 i 2 biegu, dopiero zaczyna jechać na 3 biegu, zawieszenie miękkie więc dobrze wybiera dziury, w zimie fatalna trakcja, ślizga się tył samochodu.
Wrażenia
2,0
Silnik
zaczynając 90 KM to za mało na tak duży samochód i tak dużą masę. przez to ma słabe przyspieszenie, klekot silnika jest nie fajny, prawie jak w traktorze, 1 i 2 biegu nie ma wcale, zaczyna jechać dopiero jakoś na 3 biegu
3,0
Skrzynia biegów
czasami nie chce wejść 1 bieg i wsteczny, przełożenia są za długie, drążek zmiany biegów również jest za długi
4,0
Układ jezdny
jeżeli samochód ma sprawne zawieszenie, prowadzi się dobrze, bo wybiera dziury i nierówności, ale przy wyższych prędkościach ciężko wchodzi w zakręty, buda lata jak szalona, w zimie tył lata nie do zniesienia. trzeba worki z piaskiem pakować do bagażnika
Komfort
3,0
Widoczność
pomimo wielkości nie ma zbyt wiele miejsca na nogi, ale jest ok, w trasie podróżuje się przyjemnie choć zbyt głośno jest przez silnik, na dodatek fotele nie są zbyt wygodne, w dłuższej trasie bolą plecy
4,0
Ergonomia
czytelnie i przejżyście
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
fatalne, samochód baaardzo długo się rozgrzewa
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu jest super, z tyłu troszkę jak na te gabaryty mniej miejsca, ale 2 osoby z tyłu spokojnie się zmieszczą
2,0
Wyciszenie
w środku jest bardzo głośno od silnika, pomimo że na klapie przedniej jest mata wyciszająca, w środku buczy od silnika, jak by to był silnik benzynowy np hondy accord to dźwięk byłby przyjemny. natomiast tu buczenie przeszkadza
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali od 7 do 9 litrów on, ostatnio bardzo drogie usterki, oraz coraz częściej zaczynające się drobne usterki
3,0
Stosunek jakość/cena
jeżeli ktoś potrzebuje samochodu na wypady za miasto, dla emeryta lub rencisty, dla którego osiągi nie są ważne, który chce mieć tanie części od zawieszenia, i średnie spalanie to auto ok. dla młodego się NIE NADAJE
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
coraz częstsze problemy z elektroniką, coraz częstsze małe problemy w nadwoziu i podwoziu
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
regenerowane wtryskiwacze - 2500 zł
kończy się żywotność pompy paliwowej, więc trzeba będzie wydać około 1000 zł na nową, regulator ciśnienia paliwa jest również na umarciu cena za nowy około 500 zł, na dodatek ostatnio auto z trasy wróciło na lawecie, przeskoczył rozrząd o 3 zęby, więc remont będzie drogi i to bardzo... w dodatku zawieszenie. przy uszkodzonych wtryskiwaczach spalanie skoczyło do 14 litrów na 100 km!