Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 406 Kombi

laksen, 16 lat temu
Silnik 2.0 HDi 109KM 80kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 154 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Peugeot 406 Kombi 2.0 HDi 109KM 80kW 1998-2004 - Oceń swoje auto
4,54
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Jest to samochód który łamie obiegową opinię o tragicznej awaryjności francuzów i drogich częściach. Jest przyjacielem dla rodziny, duży, wygodny, oszczędny i z wielkim bagażnikiem, a przy tym cieszy oko. Polecam każdemu. Za te pieniądze uważam to za doskonały wybór.
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik rewelka, cichy, w miarę dynamiczny, elastyczny i bezawaryjny. Wymaga jednak paliwa dobrej jakości i przydałoby się mu jeszcze ze 20 kucy i byłoby na 6.
4,0
Skrzynia biegów
Wsteczny jednak często haczy, jedynka i dwójka wydają mi się troche krótkie, ale skrzynia pracuje bardzo lekko i ta 5tka z nadbiegiem daje radość.
5,0
Układ jezdny
To co w tym samochodzie bardzo lubie, może to nie hydropneumatyka, ale ten samochód płynie, ładnie wybiera nierówności, jazda jest bardzo przyjemna i nie męczy. Przednie zawiesznie trwałem, trochę gorzej z tylnym słychać od czasu do czasu stuki, ale to w końcu polskie dziadowskie drogi, na szczęście koszty naprawy przyzwoite.
Komfort
4,0
Widoczność
Troche przeszkadzają mi przednie słupki, ale źle nie jest i można się przyzwyczaić.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu i łatwe w obsłudze, drobiazgi jest gdzie schować i nic nie przeszkadza, materiały dobrej jakości.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu równiez pochwale, szybko robi się ciepło i klima w zupełności wystarcza w upały
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To duży i przestronny samochód, nikt nie ma powodów do narzekania. Z tyłu również 2 dorosłe osoby wygodnie podróżują. Wielki bagażnik.
5,0
Wyciszenie
Nawet przy większych prędkościach swobodna rozmowa czy słuchanie radia nie stanowi problemu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To diesel i duży samochód więc średnio 6l/100km jest bardzo zadowalającym wynikiem oczywiście przy rozsądnej jeździe, ceny części eksploatacyjnych (klocki, tarcze itp.) w normalnych cenach, schody sie zaczynają przy typowo technicznych częściach, ale to przypadłość każdej marki i jeszcze młodego samochodu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Młody, dobrej klasy samochód z niezłym wyposażeniem (4 poduchy, klimatronic, pełna elektryka, ABS, sensory deszczu i świateł, oryginalne radio z CD, manetka sterowania radiem w kierownicy) i to wszystko za rozsądne pieniądze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Padły łożyska i sprzęgło koła alternatora - 330zł nieszczelność układu wydechowego.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
To już 8 letni samochód i jak każde auto się psuje: Chłodnica Klimatyzacji - 500zł + koszty robocizny 120zł Przepływka - 400zł (oryginał) wtrysk - 200zł (poregeneracyjny) hamulce (wymiana tarcz, klocków, linki ręcznego, tłoczków i płynu) - 1000zł

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 109KM 80kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 406 Kombi 2.0 HDi 109KM 80kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
6,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 406 Kombi