No cóż, to diesel starej generacji. po rozruchu przypomina mały traktor, ale trzeba to polubić. Odczuwalna turbodziura.
2,0
Skrzynia biegów
Niestety, jestem po naprawie skrzynki - padł synchronizator 3 biegu. Ale nie naprawiłem w autoryzowanej stacji i wyniosło mnie to 4 (sic!) razy taniej.
4,0
Układ jezdny
OK. Lubię ten typ (jeśli chodzi o komfort, bo łączniki stabilizatorów się "sypią" okrutnie)
Komfort
3,0
Widoczność
Kombi jest OK. Czasem miewam kłopoty z oceną odległości do tyłu, ale cóż - jestem "ślepak"
5,0
Ergonomia
bdb
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam klimy, w lecie - koszmar! Nawiewy lichutkie (mam porównanie z 605 - ta jest lepsza!)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
A nawet bdb. Jestem duży i żona nie ma kłopotów (jeździ za mną na tylnym siedzeniu z dzieckiem)
4,0
Wyciszenie
Jak się rozgrzeje - OK. Ja nie słyszę klekotania diesla
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnio pali 6,5-7l ON-u (przy czym dużo jeżdże w mieście)
4,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem je, gdy miało 4 lata i nie dałem bardzo dużo pieniędzy (w stosunku do np. Passata)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przeciętnie. Wkurza mnie lampka elektroniki pompy paliwowej, która włącza się na sekundę raz na 2 tygodnie na biegu jałowym. Druga sprawa to te zakichane czarne okleinki rzekomo ozdobne na zewnętrznej powierzchni wokół okien drzwi, okrutnie się zwijają, pękają itd. A kosztują w cholerę. No i konieczność ciągłej zmiany łączników stabilizatora przód. Chyba trzeba kupić najdroższe, ostatnio tak zrobiłem i nawet się długo trzymają...