Układ elektryczny
: łożysko napinacza paska alternatora
Zawieszenie
: pęknięta sprężyna amortyzatora (po 320tys.km)
Silnik
: trudność z odpalaniem zimą
5,0
Całokształt
super auto, ten, kto zastanawia się, co kupić do 10 000 zł, nie powinien nawet myśleć o czymś innym - a już nie daj Boże o furmankach od VW. Każdy mechanik Ci powie, że te auta (1.9 TD) jadą kilkaset tys. bez remontu, a gdyby nawet - części są coraz tańsze, a konstrukcja na tyle prosta, że każdy mechanik Ci go naprawi (chociaż są różni artysci :)
Wrażenia
4,0
Silnik
to diesel, 90KM ( kiedyś ), wię wolno i delikatnie, ale jak trzeba pociągnąć 1300 kg kemping, a w aucie 4 osoby, peugeocik nie protestuje, poci się, ale na 5 bieg da się wrzucić
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
wygodny, duży i bezpieczny
Komfort
4,0
Widoczność
z tyłu mogłoby być lepiej, maska ma \"dziób\", więc zdarzało mi się dojeżdżać do przeszkody tak blisko, że...puk - i już było za blisko
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nawet zimą w moment jest ciepło
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kest duży, przede wszystkim bagażnik jest pozbawiony nadkoli, wytłoczeń itp, więc sporo można w niego załadować
4,0
Wyciszenie
bywają cichsze diesle, ale nie jest to traktor
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mój to już staruszek, więc poniżej 7l/100km nie udaję się zejść
5,0
Stosunek jakość/cena
od nowości w rodzinie, w garażu już inne samochody, a peugeota dopiero pożegnam na złomie. Ciągle zastępuje nam inne, naszpikowane elektroniką, wynalazki, więc po co go sprzedawać
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
szyby elektryczne z tyłu zaczęły jeździć bardzo powoli
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wsłuchuję się w niego i nie dopuszczam, żeby coś mnie zaskoczyło - samochód 325 tys. km - od nowości w rodzinie - nigdy nie był holowany itp, kiedy mój 2 samochód (nowszy - niby lepszy )stał we wakacje u mechanika, peugeocik ciągnął 1300kg kemping w 28 stopniach przy włączonej klimie