Gdyby nie wydatki związane z paliwem i naprawami bieżącymi, byłoby idealnie, ale chyba tak nikt niema. Jestem bardzo zadowolony z samochodu, następny już jeszcze większy i pewnie też turbo benzyna. Polecam.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ponieważ ma turbinę, ciągnie od 1200 obrotów, strzał jest od 2000 w górę, a najlepiej na trzecim biegu. Poezja.
5,0
Skrzynia biegów
Od momentu jak urwałem linkę sterującą i została wymieniona, biegi same wchodzą.
5,0
Układ jezdny
Jest bardzo miękki, zarówno zawieszenie jak i siedzenia, ale na zakrętach świetnie się trzyma, ponoć ta wersja ma wzmacniane zawieszenie. Focus I w porównaniu jest bardzo sztywny i trzęsie.
Komfort
4,0
Widoczność
Jedyny problem to trzeba obserwować pole za słupkami i jako że jestem wysoki, nie widać dobrze sygnalizatorów, muszę często się pochylać do przodu. Do tyłu jak to w kombi, dobrze.
5,0
Ergonomia
Wszystko ok, pod ręką, bajer ze sterowaniem fabrycznym radia w dźwigience przy kierownicy, ustawienie fotela ma wiele regulacji, wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klima robi swoje i latem i w wilgotne dni. Szybko się nagrzewa, musi się napocić by schłodzić, wiele szyb.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie spodziewałem się takiej przestrzeni, baardzo dużo miejsca na szerokość z przodu i z tyłu, obecne samochody nie mają takiej przestrzeni w środku Duży bagażnik.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 100 na godzinę zaczyna być głośno, opór czołowy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa spore, ale to turbina i ponoć nieudany silnik peugeot`a i jazda po mieście. Części w dobrej cenie i duża dostępność.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem za 10 tyś., w tej cenie nie było w lepszym stanie. Pracuje na siebie, choć teraz sprzedałbym go za prawie darmo. Cieszę się że mam najlepszy w historii peugeot`a model. Jakość super, nadal nic w środku nie skrzypi, tak mają tylko audi.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problem z przełącznikiem kierunku, \"pyka\", trzeba go przeczyścić.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awarie wynikające z przebiegu i wieku, nie z awaryjności. Zużywanie się elementów zawieszenia - polskie drogi.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 147KM 108kW
[l/100km]