Przeniesienie napędu
: przeglo a zwlaszcza docisk nie lubi byc traktowane po sportowemu
Zawieszenie
: laczniki satbilizatora sprzodu jak i z tylu
4,0
Całokształt
za ta cene ciezko oczekiwaac czegos leprzego. teraz przesiadam sie albo do 407 albo do mondeo mk3 i musze przyznac ze ciezko podjac decyzje
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik ten jest bardzo kulturalny i nie wymagajacy wkrecania na obroty, notabene bardzo tego nielubi co demonstruje halasem. ogulnie konstrukcja trwal co widac po moim przebiegu. Uwazac nalezy bardzo na paski orac na marke oleju na moim Mobil byll nieodpowiedni dopiero po wlaniu magnateca castrola silnik przestal stukac gdy byl zimny. polecam kazdemu kto lubi plynna i dosc szybka jazde
2,0
Skrzynia biegów
ogulnie mowiac tragedia, skrzynia nie dorownuje silnikowi. Ja juz wymienilem synchronizatory 3-go i 4-go biegu. Bardzo nielubi szybkich zmian biegow. Ogulnie mowiac odradzam amatorom szybkich startow. Biegi jesli juz zapomnimy juz o tym jak sa zmieniane sa dobrze zestopniowane z malym ale silniki krzyczy o 6. predkosc podrozna tego auta to na 5 okolo 125kmh wiec jest bez sensu gdyz silnik juz wkreca sie wysoko.
4,0
Układ jezdny
Jak na francuza to musze powiedziec ze stabilnie i komfortowo i to zarowno gdy pusty jak i pelny. oczywiscie nalezy pamietac o przeznaczeniu tego auta i o prawidlowym cisnieniu w oponach. Poprostu amatorom szybkich zakretow polecam CRXa
Komfort
4,0
Widoczność
Uwazac na przedni slupek w ostrych zakretach i skrzyzowaniach skutecznie zalania i moze to mocno na poczatku zaskoczyc.
5,0
Ergonomia
Poprostu jestem peen podziwu na taka mase i moc, zuzycie jest wiecej ni akceptowalne. Przy predkosciach autostradowych zawstydzic moze amatorow "silniczkow" a przy tym pamietac nalezy o tym ile sie miesci w srodku
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko sie nagrzewa nawet w miescie a klimatyzacja bardzo wydajna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
poprotu pelen luz prawie jak w omegach
4,0
Wyciszenie
powyzej 130 jest ciut za glosny ale dalej mozna spkojnie rozmawiac z pasazerami z tylu
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
i tu poleglem gdyz jestem mechanikiem wiec sam robie przy nim przy czym montuje tylko oryginaly, ktore na moj gust nie sa super drogie choc czasem troszke wyssane z palca
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 136KM 100kW
[l/100km]