bardzo fajny woz, ma szesc lat i przy drobnych poprawkach pojezdzi jeszcze cztery latka, choc ma juz 220 tys zrobione !:()
Wrażenia
4,0
Silnik
scigalem sie na jedynce z bravo 1,4 i... bylo rowno (ale to przez wydech:) generalnie na swiatlach ma niewielu konkurentow, po 3tys obrotow bardzo zrywny, nizej niestety slabo
4,0
Skrzynia biegów
dobra, problemy z jedynka i czasem wstecznym, zuzyla sie tez trojka i czasem jade na sprzegle z 5 sekund zanim "dopchne"
5,0
Układ jezdny
co do zawieszenia - DLA KRÓLA, co do bezpieczenstwa w zakretach - ZLE. Spojrzcie jak przy ostrych zakretach zlaza opony z felgi - az sie plakac chce, ale to wszystko przez mase prawie p[oltorej tony!
Komfort
3,0
Widoczność
do tylu zla, bo to kombiak, reszta moze byc
4,0
Ergonomia
dobra, nie narzekam
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
z tym mogloby byc lepiej, dmuchawy na nogi sa cienkie, poza tym dmuchawa mi padla i nie wiem co sie zwalilo, czy silnik czy elelktronika
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla kierowcy gites, dla pasazerow... hm... nie jest to ford scorpio ale w klasie sie trzyma
4,0
Wyciszenie
na niskich obrotach 2 do 2,5 tys obrotow fajnie,m dalej coraz glosniej i glosniej, ale nawet bez tuningowanego tlumika swietnie warczy na 4tys obrotow, dalej juz "kwiczy":)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
no z tym jest zle, ale dwu litrowy silnik to i drogie fakturki :) w miescie zawsze ponad 10 litrow, ale mozna nim przejechac w trasie tysiac kilometrow na baku - rewelka.
4,0
Stosunek jakość/cena
nie wiem, nie znam sie, nie orientuje sie, zarobiony jestem
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dobrze dobrze, wypukaly sie poduszki amortyzatorow z tylu, lozyska troszke gwizdza, piora wycieraczki sie walnelo raz,
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
padl mi immoblilizer i za 2 tys zlotych trzebab bylo wylaczyc komputer alarmu, bo inaczej trza by bylo samochod na autoryzowana oddac, a tym zaplacilbym z 5-6 tys za nowy komputer :(