Karoseria
: dzieło Pininfariny takie tanie ferrari
5,0
Całokształt
Piękny ,wyjątkowy , bardzo wygodny , dużo radości z jazdy ale nie jest to wersja do ścigania
Wrażenia
4,0
Silnik
Pomimo wałków wyważających są minimalne drgania
problematyczny FAP, przy zakupie od razu regenerować i uzupełnić płyn i co kilka setek za miasto wypalić .
3,0
Skrzynia biegów
Brak 6 tki tym samym na trasie powyżej 130 zaczyna pić
4,0
Układ jezdny
Sztywne drążki więc na zakrętach się nie pochyla, podczas jazdy na wprost komfortowo
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki super słupek drzwi mocno cofnięty więc nie przeszkadza , do tyłu słabo.
5,0
Ergonomia
Dla mnie wszystko Ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trochę wkurza klimatronik sam włancza A/C gdy pozostawimy wyłączoną a np. się ochłodzi albo wzrośnie tem.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Poezja rasowe gt na trase, ciężko się wsiada i wysiada - niski. Z przodu dużo luzu super fotele, tyłu da się żyć nawet na dłuższą trasę.
5,0
Wyciszenie
Mój dodatkowo wyciszałem więc szok dla niektórych
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnio 6,5 , na trasie przy 130 6,0 więc dla mnie dużo
4,0
Stosunek jakość/cena
Już są taniutkie tylko dostać zadbanego...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Sypią się łączniki drążków stabilizacyjnych i zbieżności tył co 25tys km koszt wszystkich ok 300zł, tragedii niema, szanować trzeba turbinę i koło dwumasowe i umieć żyć z FAPem
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeszcze mnie nie holowali...
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 HDi 133KM 98kW
[l/100km]