Silnik
: Bardzo spokojnie pracujacy silnik, zuzywający relatywnie niedużo paliwa, poza tym bardzo elastyczny.
4,0
Całokształt
Bardzo wygadne i stylowe auto.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo elastyczny (zmienne fazy rozrządu) dostaje kopa od 2 000 obr/min. Wydaje się, że aż za cichy deilikatnie slychać go dopiero od ok 4 000 obr./min
Bardzo elastyczny motor. Na 5 biegu silnik zbiera się bez protestów od 45 km/h.
2,0
Skrzynia biegów
Słaba precyzja prowadzenia drazka skrzyni biegów. Na piątym biegu przy 3 000 obr./min - 115 km/h, mogłoby byc np. 130 km/h
3,0
Układ jezdny
nie jest to auto klasy GTI, jest to komprortowy pojazd do pokonywania długich dystansów i do tego nadaje się bardzo dobrze. Przy bardziej agresywanej jeździe nadwozie za bardzo się przechyla, paondto ukłąd jezdny mógłby być bardziej precyzyjny
Komfort
3,0
Widoczność
przecietnie - to ze względu na rodzaj nadwozia
4,0
Ergonomia
ok. pod ręka najpotrzebiejsze instrumentarium
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja działa sprawnie, nie ma do czego się \"doczepić\"
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na ten rodzaj nadwozia - dobrze. Z tyłu może usiąść wygodnie osoba poniżej 180 cm.
4,0
Wyciszenie
głosno robi się dopiero po przekroczeniu 200 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na motor 3.0 wypada naprawdę dobrze.
Miasto: 13-14 litrów (Pb) - Warszawa
Trasa: 9-10 litrów
Ceny napraw i części (nie w ASO) na przyzwoitym poziomie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Relatywnie tani samochód
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drbne pierdółki z elektryką: cewka, żarówka. itp
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 24V 207KM 152kW
[l/100km]