Zawieszenie
: Amortyzatory gazowe - polecam stare olejaki
Układ elektryczny
: w moim wypadku komputer
5,0
Całokształt
polecam. zawsze byłem zwolennikiem aut niemieckich . teraz juz zostane przy francuzach. niemieckie czołgi nadają sie do orania pola. francuzy maja swoją klase i są naprawde trwałe.
Wrażenia
5,0
Silnik
3 litry w manualu to jest cudo. ciągnie juz z niskich obrotów.
4,0
Skrzynia biegów
przede wszystkim trwała. jedyny minus całej zabawy to długie przełożenia. przy szybkiej zmianie biegów można sie pogubic.
4,0
Układ jezdny
prowadziwy komfort. nie jest to jakis chrzaniony niemiec gdzie brodą mozna obic sobie czoło. jedynie poleceam wymiane gazowych amorów na olejowe. na naszych polskich drogach trwalsze.
Komfort
5,0
Widoczność
jak na coupe przystało jest genialne.
5,0
Ergonomia
w środku jest ogromne, a i bagażnik jest funkcjonalny
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
najlepsze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
super cichy bolid. w końcu rozpada mi sie tłumik i mam okazje delektowac sie dzwiękiem V6. pięna muzyka w wykonaniu 24 francuskich zaworów
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na początku się martwiłem tym. poprzedni samochów VW Passta 2.8 chlal około 12 - 17 litrów. w peugeocie mam wezsze opony bo 205 to spalanie jest na poziome 9 - 11 litrów jazdy po miescie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 24V 190KM 140kW
[l/100km]