Układ hamulcowy
: hamulce Brembo mówią same za siebie. Jak na auto o tej masie bardzo ale to bardzo krótkta droga hamowania. Auto ze 100/h praktycznie zatrzymuje sie w miejscu po naciśnieciu pedału hamulca.
3,0
Całokształt
Całokształt na 5+. Pinifarina zaprojektował coś ponadczasowego, autko które po tylu latach nadal cieszy oko i przyciąga uwage.
Wrażenia
3,0
Silnik
Posiadam wersje z 3 litrowym motorem i jestem z niej bardzo zadowolony.Podczas wyprzedzania przy prędkości 100km/h wciskając pedał gazu autko momentalnie przyśpiesza do 150km/h. Silniczek pracuje bardzo cicho
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia automatyczna zmienia biegi w taki sposób ze praktycznie nie da sie tego odczuć.
3,0
Układ jezdny
Niskoprofilowe opony o szerokości 225 wraz ze swietnym zawieszeniem sprawiają ze auto zachowuje sie tak jakby było przyklejone do drogi w szczególności na zakretach, które pokonuje bez zadnych problemów.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność w lusterku wstecznym niezbyt szczególna. Poza tym ok.
3,0
Ergonomia
Wszystko na wyciągniecie ręki.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Momentalnie grzeje lub też chłodzi. Rewelacja.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i przedni pasazer mają tyle miejsca ile tylko zapragną. Gorzej jest z tyłu. Przy moim wzroscie (190) siedzac na tylnym siedzeniu głową dotykam dachu.
3,0
Wyciszenie
do 130 praktycznie nie słychac silnika. Przy predkosci około 200km/h hałas wyraznie wzrasta ale mozna swobodnie rozmawiac.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na taki silnik spalanie zadowalające.
3,0
Stosunek jakość/cena
Za nieduże pieniądze autko w pełnej opcji wyposażenia. Nic dodać, nic ująć!!!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Awaria prędkosciomierza ale nie z winy samego samochodu tylko raczej z winy stanu naszych dróg. Przy dosc duzej predkosci wjechałem w niemałą dziurę i od tego czasu licznik raz działa a raz nie.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero jakichkolwiek usterek
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 24V 190KM 140kW
[l/100km]