Uff co to było za auto. Nietuzinkowe wyróżniające się z tłumu. Nie pierwsze lepsze coupe jak e36 do wyrwania gimnazjalistek, o nie. To auto dostojne i piękne. O wiele częściej będą za wami oglądać się inni faceci z błyskiem zazdrośći w oku. To auto do niedzielnych podróży z kochającą kobietą obok. Jedyny słuszny silnik to 3.0 bezapelacyjnie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Miałem wersję z 2.0 pod maską i kłóciło się to z wyglądem auto. Silnik pancerny wymagający wymiany oleju. Mimo tych plusów siadając do auta czujesz, że to jednak nie ten silnik jaki powinien tam być.
4,0
Skrzynia biegów
Automat raczej słaby, mułowaty nie warty polecania. Manual lepszy, ale mógłby być lepiej zestopniowany.
5,0
Układ jezdny
Auto świetnie i pewnie się prowadzi.
4,0
Karoseria
Auto jest fenomenalne z wyglądu. Części niestety drogie. Rdzy nie ma się co obawiać.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką bez zbędnego utrudniania. Jednak środek że zwykłego 406 gryzie się nieco z zewnętrznym wyglądem.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sprawnie grzeje i dobrze chłodzi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na 4 osobowe coupe bardzo dużo miejsca zarówno z przodu jak i z tyłu.
3,0
Wyciszenie
Mogło by być nieco lepiej.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik raczej pancerny, ale ceny częścì karoserii mogą wykończyć.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 136KM 100kW
[l/100km]