Silnik
: Jak pisałem. Genialny, bezobsługowy i idiotoodporny. Prędzej auto się rozleci niż ten silnik się zepsuje
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Zdarzają się problemy z elektryką
Karoseria
: Z rudą nie ma problemów, ale koszty wymiany po stłuczkach są spore. Zderzak np. za 1-1,5 tys. zł
5,0
Całokształt
Auto genialnie zaprojektowane. Takich aut już nie produkują... Silnik idiotoodporny. W środku bardzo dużo miejsca. 2.0 benzyna przy normalnej jeździe nawet do 7-8 l/100 spali. Za miesiąc jednak zakładam instalację gazową. Jak na 18 letnie auto trzyma się super. Minus to koszty karoserii, które są dosyć wysokie. Dlatego często oferowane na sprzedaż są poobijane. Ruda nie łapie się tego auta. Prowadzi się bardzo dobrze. Bagażnik ogromny. Dosyć duży promień skrętu. Warto!
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogrom miejsca! Fotele wygone. Z tyłu miejsca dla dwóch osób i każdy się tam zmieści. Z przodu też bardzo dużo miejsca. Polecam każdemu! Auto warte każdej złotówki.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kwestia wymian eksploatacyjnych i auto jeździ bardzo dobrze.
5,0
Stosunek jakość/cena
Największy atut tego auta! Za 5-8 tys. zł można mieć genialne, stylowe i wyjątkowe auto, które jest wytrzymałe!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak już to karoseria
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie miałem problemów z większymi problemami. Zawieszenie z tyłu i hamulce/tarcze będę wymieniał, ale jako całość to brak problemów ;)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 136KM 100kW
[l/100km]