duże , wygodne i prestiżowe autko ,praktycznie dla każdego
Wrażenia
4,0
Silnik
motor lubi obroty pow. 2,5 tyś .jak na stosunek mocy do wagi spisuje się dobrze , co prawda nie przekracza 150km/h ale za to na stacji paliwowej pelna satysfakcja , przy dynamicznej jeżdzie w mieście , zimą (tem. ok-10 stopni i niżej) zużycie gazu do 12 litrów
4,0
Skrzynia biegów
biegi wchodzą dokładnie i precyzyjnie choć może lewarek pracuje trochę "twardo ´
5,0
Układ jezdny
togo auta z toru jazdy nie zepchnie byle co ! trzyma się drogi jak przyklejone, przy czym komfort jazdy podobny do merca
Komfort
4,0
Widoczność
nic nie zaslania drogi , troszkę za szerokie słupki tylne
5,0
Ergonomia
pełen luksus , fotele i kanapa głębokie,odpowiednio miękkie, doskonałe trzymanie boczne,bardzo bużo miejsca wewnątrz
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja dziala dobrze, za to ogrzewanie to marzenie zmarżlaków: zaczyna grzaćź po minucie a w czasie jazdy bez kłopotów utrzymuje tem. nawet 28 stopni i to przy 20 stopniowym mrozie (sam sprawdzilem)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
poprostu salonik na kułkach
4,0
Wyciszenie
tylko przyjemny , rasowy odgłosik (pomruk) mororu
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
LPG-11 do 14l
mechanika prosta ,części cenowo zbliżone do VW, możliwość zakupu tańszych zamiennikow
5,0
Stosunek jakość/cena
kupując orginalną 405-tkę (nie bitą) i wykonując podstawowe czynności obsługowe , można jeżdzić naprawdę wygodnie , tanio i długo.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jeżdzę nim już trzy lata i nigdy nie stanołem
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy dobrej obsłudze technicznej, i wlaściwej wymiany części ,nie wystąpiły poważne usterki
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW
[l/100km]