nie ma z samochodem wiekszych problemow. silnik sprawuje sie w miare, jeszcze nigdy nie bylo sytuacji zeby sie zepsul w trasie, teraz sa problemy z paleniem cieplego silnika natomiast w siarczyste mrozy
(-20) odpalal od tykniecia. denerwuja ciagle psujace sie kostki stabilizatora oraz sprezyny gazowe tylnej klapy(kombi),, z silnika nie ma wyciekow choc juz trzeba stwierdzic wzrost zuzycia oleju.
problem tylnej belki zostal na chwile obecna zalatwiony poprzez zastapienie dwoch lozysk igielkowych na kazdym z wachaczy tuleja mosiezna na calej dlugosci czopa- jak to rozwiazanie sie sprawdzi zobaczymy (narazie przejechane 1 rok), fatalne rozwiazanie zawiasow drzwi - nastapilo b. duze zuzycie zawiasu i nawet wymiana sworznia dzwi nie pomaga - wychuwalne ogromne luzy naprawa przez serwis polega na wspawaniu nowego zawiasu do karoserii - ja sprobuje rozwiercic otwor i wstawic tuleje.
jezeli chodzi o karoserie to auto jest poobijane z kazdej strony , zauwazylem juz slady korozji, auto bylo w konserwacji ale zauwazylem ze w nadkolach jej juz niema i widac gola blache.
Wrażenia
4,0
Silnik
klopoty z odpalaniem cieplego silnika
3,0
Skrzynia biegów
glosna praca lozysk walka glownego, wyczuwalne opory przy zmianie biegow 1-2,2-3,3-4
3,0
Układ jezdny
ciagle padajace kostki stabilizatora:/, niewiarygodna trwalosc amortyzatorow z przody (nadal sa orginalne), zle rozwiazanie lozyskowania wahaczow tylnej belki-koniecznosc wymiany belki po zuzyciu
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
fotele mogly by miec regulacje miejsca ledzwiowego
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
przydal by sie filtr przeciwpylkowy
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
samochod ma swoje lata ale trzeszczace plastiki sa denerwujace, zbyt glosny silnik na wyzszych obrotach
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
7/5,5 , przeglady robie sam, czesci orginalnych czesci sa chyba z kosmosu naszczescie sa zamienniki nie gorszej jakosci
4,0
Stosunek jakość/cena
jakosc za rozsadna cene. napewno mlodsze roczniki beda sie sprawowaly dobrze jesli bedziemy dbali o auto.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w sumie to caly czas jakies tam sa poprawki
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
praktycznie tylko dwa razy byl w powaznej naprawie, raz padl docisk sprzegla z powodu uszkodzenia lozyska wyciskowego, dwa to zmielilo panewke na sworzniu tloka