Układ elektryczny
: Padł "komputer". (kosztowna naprawa)
Zawieszenie
: Tylna belka.
Przeniesienie napędu
: Wymiana sprzęgła
4,0
Całokształt
Mimo wielu wad ostatecznie ocena dobra.
Wrażenia
4,0
Silnik
Auto kupiłem przy stanie licznka 186000 i natychmiast wrzuciłem LPG. Wszystko ok poza małymi problemami zwiazanymi z gazem właśnie: strzelanie w kolektor na zimnym, konieczność regeneracji i czyszczenia parownika, wymiany świec i przewodów WN. Silnik sprawuje się dobrze: pracuje równo na wolnych obrotach, niesamowicie elastyczny i dobrze przyśpiesza jak osiągnie powyżej 3000. Spala 9l LPG. Niestety od jakiegoś czasu duuuużo łyka oleju od zmiany do zmiany i już nie jest tak żywy. To już pewnie jego koniec.
3,0
Skrzynia biegów
Niedopracowana, ale można się przyzwyczaić. Na mrozie z wielkim trudem trzeba wrzucić, a potem zmieniać biegi.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W deszczu i w zimie łatwo parują szyby w tylnej części.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Znośnie do 90km/h. Powyżej nieprzyjemny hałas.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 90KM 66kW
[l/100km]