Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 405 I Sedan

PROROK, 14 lat temu
Silnik 1.6 88KM 65kW
Rok produkcji 1991
Przebieg: 999 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Peugeot 405 I Sedan 1.6 88KM 65kW 1987-1992 - Oceń swoje auto
3,00
29% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Fakt blachy ma ok...zero rdzy gdziekolwiek..
3,0
Całokształt
Jedyny jego plus jest taki że jest tani...mam telefon droższy od samochodu :) Jego fajność polega na tym iż np. uderzając bokiem samochodu w znak po nieudanym wejściu w zakręt :) ...nie siedzisz na krawężniku i nie płaczesz że właśnie straciłeś 2 tys zł ;/
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik dużo za słaby, spalanie w granicach 7 litrów - trasa, 10 - miasto i to przy spokojnej jeździe. Niestety wyprzedzanie tylko z redukcją, chyba że ktoś lubi adrenalinę :) Niestety redukcja = większe spalanie
3,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą ciężko..ale jak zawsze kwestia przyzwyczajenia,
3,0
Układ jezdny
Zawieszenie skrzypi gdy jest wilgotne ;/, na rondzie samochodem buja na boki mimo nowych amortyzatorów i stabilizatorów, niestety słychać każdą dziurę..każdą nierówność, Jest jednak jedna rzecz na plus porównując do golfa 3...raz jechałem sporo za znajomym który jechał właśnie golfem 3 gt :) na każdym wyboju dało się zauważyć iż jego głowa poruszała się niczym biały murzyn z mtv :), tanie w naprawie oczywiście jak sami je naprawicie..;/
Komfort
4,0
Widoczność
Tutaj jest ok, ale to też kwestia przyzwyczajenia, Jestem wysoki ponad 195cm ale końca maski np nie widzę, tak samo z tyłem,
3,0
Ergonomia
Zdaję mi się że francuska motoryzacja robiąc ten model kopiowała sporo od konkurencji ale nie do końca wszystko przemyślała...np :) koło zapasowe montowane pod podwoziem...spróbujcie kiedyś odkręcić je przy minus 10 stopniach leżąc na śniegu...po prostu bajka...
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie wiem czy to termostat czy nie..ale nagrzewa się długo...do pracy jadę 7 km w mieście, nagrzewa się po 5km czyli gdzieś po 8-10 min
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca pod dostatkiem dla kierowcy i pasażerów...
2,0
Wyciszenie
Powyżej 120 masakra ;/ chociaż i przy 50 rewelacji tez nie ma :)
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tłumik cały - 350 z montażem, tarcze ( niby lepsze - fakt bić zaczęło gdzieś po 4 miesiącach )+ klocki - 450 z robocizną... Przy minus 20 stopniach - padł rozrusznik - 250zł Stacyjka - 50 zł ( potrafił zgasnąć podczas jazdy ;/ )Super rozwiązanie spryskiwania szyb,kawałek listwy z dziurkami i kawałek przewodu gumowego - pęka i traci się ciśnienie...nie idzie tego nigdzie kupić..;/ pomysł dobry ale trzeba byłoby go troche zmodyfikować...np tak jak jest wszędzie indziej w innych markach...
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochody tani, ale nie polecam wydania na niego $$$, lepiej dołożyć i kupić audi ewentualnie mazdę
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Skrzypi, trzeszczy jak to w starych peugeotach, wsiadając np do audi 80 wydaje się auto ma góra 10 lat a nie 20 ;/...
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik zaczyna brać olej więc powoli trzeba się z nim rozstać...po drugie no niestety nie jest to już samochód szykowny i podjechanie nim pod supermarket nie wzbudza zainteresowania niewiast i emerytów :) Samochód jak samochód psuje się jak każdy...części mechaniczne dostępne są od ręki...plusem jest także to że nie ma on za duże elektroniki wiec nie ma co się psuć...nie ma nawet wspomagania :)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 88KM 65kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 405 I Sedan